今日系考試ge第一日,考中文,考完ge感覺好好,雖然覺得自己考得唔系好好,但系輕鬆好多。
我唔期望高分,合格已經ok了,盡力已經足夠了。
而我覺得自己好幸福,因為琴日我ge老師,導師都send 個sms比我,鼓勵,支持我。
我聽到都好感到,好想努力去回報距地。
希望以下ge科目都可以順利考完啦~