話甘快就過一個星期啦~來到星期5,我覺得今日都幾記得紀念ge~我一放學返到屋企,
媽媽就問我去唔去食野,而且同距朋友一齊食。然後我地一齊去到mk食自助餐。
今次ge自助餐同第一次食各次好唔同。我食ge野都有所唔同。我第一次食時,我會食一d水果,甜品,價錢都好低個d,
但系媽媽同我講來食自助餐甘貴一定食多d,所以今次我食好多,我首先食左一d粉類加一d四川ge辣野。
然後我發現原來可以燒野,媽媽就話(你而家先......(閱讀全文)