今日無咩功課,我就得閑上網搵詩歌,我搵咗好耐,大概1個鐘有多,但最終都被我搵到,搵到各一刻真係好開心,
每次揀詩歌時都好驚唔知講咩好!每次都會煩恼,但我深信上帝會适當ge時侯各j加援助,所以我唔會驚。
我今次仲揀左(可以更精彩),(挑戰),呢兩首詩歌我都有好多感受。都時,我領詩時一定好好講出來,
令大家感受到神賜ge恩典。