今日拿獎,5分鐘前我都好擔心,緊張,幸好我有個fd陪我,但最後驚ge系距,距第一次系甘多人面前。
亦都好多謝d同學ge鼓勵啦~令我變得勇敢,以後都唔使再驚啦~多謝你地呀~
另外,我今日返屋企途中,我排隊上車返屋企,誰知有個婆婆插隊。我好想叫距唔好插隊,
但系見到距系一個婆婆,我又可憐距無叫距去排隊,我究竟甘做都唔知啱定唔啱?
系各個婆婆以後唔好再插隊啦~