≥第一日 搭左成 3個鐘頭船同車 係車到個司機播埋 d大陸歌 巧有 '大陸 Feel' 然後去左食宵夜 因為成條村停電 好無奈 Lo 去到 11pm 先有電 係個到搭電單車出出入入 好 H!gh Ar 個晚成 2am 先訓
≥第二日 成日都無無聊聊 又熱又多蚊 頂唔信 La 夜晚出左去食晚飯 興祝阿公九十幾歲生日 ^^ 跟住同表妹玩 佢真係好得意 對眼好大隻 ≥第三日 一早起身就搭船走 Lo 大陸的同胞