今日 PE 堂考體能... --- 跑細圈 → 20 下 Situp → 跑細圈 → 10 下男子掌上壓 → 跑細圈 → 20 下跳繩 → 跑細圈 → 20 下舉啞鈴 → 一個大圈 → 跟住重履多一次 成績都 oK ga... 8:11 ^^ YEAH!! 食飯個陣自己一個食 去左食冷麵 跟住去左踢波 放學又去左踢波... 上左波癮 tim... 聽日將係我在世 14年的慶祝日 ^^