今朝上 Maths堂個陣時真係笑到我肚痛... 黎 S!r 講講下書個陣無啦啦講左一個粗口字出黎 '9'... 搞到我地爆笑 嘩卡卡 ^^ 佢自已都唔知講左粗口... 跟住被阿 S!r 話:「即史阿 S!r講錯野或者講錯書都唔史笑 Ga!」 個陣時忍左陣笑 然後再爆笑過 ^^
放學時無啦啦有個阿嬸叫:「哥哥仔 幫幫手」 當時有幾個男同女經過 我望望佢 佢話:「係你啊 幫幫手」 佢想我幫佢搬袋重野上廿幾層樓梯 - -" 我本來唔係好想幫 但最後都幫左