一早出門口個陣時勁勁勁大雨 由頭到腳趾尾都濕哂... 去到馬鐵站先發覺自己冇帶到銀包 「死火」!! 個時想即刻跑返屋企攞返 但已經係 7:40 如果真係返去攞的話 就會遲到 Ga La... 索性去左問個 '好心姨姨' 借 $2.5 踏馬鐵 好彩佢借比我 唔係都唔知點算 - -" 由於冇帶銀包 所以食飯要借人 $$ 不過唔史還 coz用 Game$ 轉真錢 ^^