嘩. 今日下午落鬼死咁大雨 去游水 It's oK! 但係個 MisS 要我地狂游背泳, 飲水咩 - -" d 人游背泳亂咁游 攪到成日被人撞 游背泳個陣時就超大雨, 唔游背泳個陣時就超細雨... 好無奈! 其實 雨中暢泳 都幾好玩 Ar!!