終於都開學啦!! 係 FR班到 d人個個都唔識... d女仔太多 有 d驚 Tim 同 MT班相反 男仔 廿幾個 班主任係 Miss.Tom & Mrs.Chan 應該都幾好人 Ga ^^ 估唔到 Miss.Ku 會教我地班 仲以為教 JN班 Tim 學校新黎個個 Mr.Leung 都幾似 Mr.Lau 但係都係 Mr.Lau 好好多...