2007 年 9 月 8 日 星期六  |
| Laosmiððlє®.Gσdƒreч™ |
分類: 未分類 |

今日好開心 Ar...
一早出左去新城市食吉野家
跟住去左大眾買部 Casio fx-3650p (計數機)
媽咪話買個袋比我 Wo... HappY!
行左半粒鐘 終於都撰好人 最後買左個 Laosmiððlє®袋 超鐘意 ^^
|
|
|
GodFreY 於 2007-09-13 05:35 PM 發表:
要 ga...'大好人' - -" 有人會話自己係大好人都有 而家 d青少年真係...
|
|
|
多謝?!
唔洗la~
話曬都一場同學ma,,
(須知道我是大好人一個''')
幫得就幫姐,,
唔洗咁客氣bor....
|
|
|
GodFreY 於 2007-09-12 04:50 PM 發表:
Winghyan: 女人咩? 唔係好覺 ^^ 唔講都唔知你第一次放CM tim... 失敗 - -" cathrynlhm: 點解你又好似 Emily gam 話個袋有 d女人 ga Actually, 係男女都得 ga... 成日都捉我打少左字同打錯左字 thx wo Miss Lau!! ^^
|
|
|
尾二果行打少左個字,,,,,
個袋唔錯,,
但,,
有少少姣氣咁lor...
仲好似同呀唔知邊個撞款'''
算,,
當我冇講過... -v-
|
|
|
winghyan 於 2007-09-10 06:46 PM 發表:
Hi..都未係到放低過CM 留番個先...[[到此一游]].......哈哈~~
仲有樣野想講...麥個袋係你嫁,,有D女人bor...!!!!
|
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|