GodFreY™]]
WelcOmE To Gσdƒreч'z Blog =]
2007 年 9 月 8 日  星期六   晴天


Laosmiððlє®.Gσdƒreч™ 分類: 未分類


今日好開心 Ar...
一早出左去新城市食吉野家
跟住去左大眾買部 Casio fx-3650p (計數機)
媽咪話買個袋比我 Wo... HappY!
行左半粒鐘  終於都撰好人  最後買左個 Laosmiððlє®袋  超鐘意 ^^






訪客留言 (返回 godfrey 的日誌)


GodFreY 於 2007-09-13 05:35 PM 發表:
要 ga...'大好人' - -"
有人會話自己係大好人都有
而家 d青少年真係...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



cathrynlhm 於 2007-09-12 07:32 PM 發表:
多謝?!

唔洗la~

話曬都一場同學ma,,

(須知道我是大好人一個''')

幫得就幫姐,,

唔洗咁客氣bor....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



GodFreY 於 2007-09-12 04:50 PM 發表:
Winghyan: 女人咩? 唔係好覺 ^^
唔講都唔知你第一次放CM tim... 失敗 - -"
cathrynlhm: 點解你又好似 Emily gam 話個袋有 d女人 ga
Actually, 係男女都得 ga...
成日都捉我打少左字同打錯左字
thx wo Miss Lau!! ^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



cathrynlhm 於 2007-09-11 09:00 PM 發表:
尾二果行打少左個字,,,,,

個袋唔錯,,

但,,

有少少姣氣咁lor...

仲好似同呀唔知邊個撞款'''

算,,

當我冇講過... -v-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



winghyan 於 2007-09-10 06:46 PM 發表:
Hi..都未係到放低過CM
留番個先...[[到此一游]].......哈哈~~

仲有樣野想講...麥個袋係你嫁,,有D女人bor...!!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





godfrey
暱稱: Gσdƒreч™
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
累.Gσdƒreч™
無啦啦.Gσdƒчre™ ...
極度之Đшoиƒч™.Gσd...
笑笑笑笑笑.Gσdƒчre...
荒失失.Gσdƒreч™
文章分類
全部 (24)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
Slides Show
日誌統計
文章總數: 24
留言總數: 30
今日人氣: 22
累積人氣: 645
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed