今朝踩單車去馬鞍山游泳池玩三項鐵人 有成百二人參加... 我個組係 12-15歲 又話係康文署搞 點知有成三分二的都是同一個泳會 - -" 最後得到一章證書同一個銅章 真係waste my time...