今日一早返左學校參加開學彌撒 今年 F.1 有成四十幾個天主教教友... 我地 F.2 得個十幾個 - -"
中午一點飛單車過馬鞍山 只用左 4分鐘 (由大水坑到馬鐵恆安站) 去左同 拉登、李兆、L0 仔、雞翼、鄭 Li 同 Em!lY 到聽濤會所玩 玩左 壁球、卓球、足球... 足足玩左 5個鐘 好好玩 Ar ^^ 跟住去 M記食野 不過最後都要 THX 哂雞翼 xD