♪ '還記得那一天 在那一天 初次上學堂
從前渡每分鐘 身邊也有 父母在旁' bY. TwiNs
--------------------------------------------------------
F.1 的生涯離我地不遠了 真係實在有d唔捨得tim
時間過得巧快 T0p TeEn 到宜家簡直好似幾個禮拜之前的事一樣
不過個陣時得自己一個係小學個到升上來 真係有d驚識唔到 FD 不過好采識到班好FD
Miss Kwok & Miss Ku 做班主任真係好好... 起碼感覺上都好d la 係未先?
其他科d老師都巧巧ar 特別係 'Good M0ring Classss...' 的 Mr.LaU 下年好想佢繼續教我
H0ho... Mr.LaU 原來係... ga 真係估唔到
需然我地 1 MT 唔夠其他班d成績禁勁 但後我地呢班d人夠好玩 ar ma
呢班d人的花名真係巧多 如: Steven → 史地墳龍, 劉海雯 → 劉民....
↑以上的人唔 mind ga, 我知道...^^
大家仲記唔記得d經典事:
- CL 堂個陣時, 一齊on MSN 狂add人, 搞到被啊S!r話
- IS SteVen龍 係第三課到話C0xxxx 好有情趣 [唔通佢用過…]^^
- 仲有, 記唔記得 Tymk0 的大大大 ‘乞超’ 還有巧多 Ga 話唔曬
唔係好想同大家禁快講 88 不過 '唔好唔開心la'(蔡s!r 金句)
|