[[*``蛋神秘的世界``]
[[*``每一頁都寫滿你我的名字
grace27619
暱稱: Grace
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« May 2015 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
2008-08-03
2007-12-18
2007-11-29
2007-11-20
2007-10-01
文章分類
全部 (125)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
[Chun blog]"
[Chun論壇]"
[亞綸blog]"
[亞綸論壇]"
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋

 

2007 年 4 月 30 日  星期一   晴天


2007-04-30 開心

  好似都好內冇打過blog lor wor~因為今日比較得閒so,

我先打日記.....Sorry!><

今日派左成績表...差左--" 全班第7..退左2名....下次一定要

+油先至得ar!!!

  唔知點解..我不知不覺地已經喜歡了吳尊....><我諗有好多人

都係咁ga~可能係睇完"花樣"ga關係la.........^^"

攪到我日日都聽住果D歌~上中文&悶堂ga時侯又無lala咁諗起D歌..

><"

仲有ar~我msn D 話係歌name黎ge~唔係真正對人地講ge 說話..

因為有好多人都ask me 鍾意邊個..真係唔好意思 la~令你地失望tim~

我依家可以答你我鍾意ge人就係...................吳尊la~><哈哈

講真ga...就係我仲未搵到lor~=="

     The End~

刊登時間:2007-04-30 11:38 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  



 

2007 年 4 月 1 日  星期日   晴天


2007-04-01 開心

[UT]又黎la!!!

希望考好Dla!!!!

刊登時間:2007-04-01 09:35 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  



 

2007 年 3 月 11 日  星期日   晴天


2007-03-11 開心

  今朝早晨咁早ar媽個friend打黎..響左好內都冇人接,so嘈醒左我la又,

不過我都係可以再訓返...12點幾..emily個2家姐call我,我仲係度zz緊..

佢問我去唔去得library,but my mother唔比我出街今日,so我拒絕左><"

跟住起左身,係youtube度睇"赤沙印記@四葉草2",because係星期五,

我係圖書館借左本"赤沙印記@四葉草2"睇,睇完又覺幾好睇,so,,,,,,,

我就去左youtube睇la.....睇睇下...half g後...有種唔知咩話..攪到唔知

up wt.....發覺我自己鐘意ar臣同ar nic ga性格......

但係呢D人我仲未搵到...so,now,我冇鐘意人,

除左係my favourite star&my family....

so..你地9好再誤會la!!/\/\

刊登時間:2007-03-11 08:45 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  



 

2007 年 3 月 10 日  星期六   晴天


星期六 開心

  今日7:10分....father個手機響..攪到我醒左=="

不過我再訓返....9:50到我個手機響..我先got up..

but mother係廁所.......所以我又要等.....

10:30分我出去...because我要去打球...

約埋1f班ga Linda....

我同佢一齊到左果度..點知得一部"live"..

so我地又要排隊la..排排吓梁展熒黎左

佢問"許x兒le?"跟住打電話比佢......

原來佢行樓梯wor...><"

係打打下球途中..許x兒pk左...攪到ar sir

o左.../\/\"

12:40走la..好彩..because佢地岩岩做體能..

Luckly!!!/\/\

今次ga日記佢咁多....Bye~Bye~><

刊登時間:2007-03-10 04:20 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  



 

2007 年 3 月 4 日  星期日   晴天


2007-03-04 驚訝

今日十點幾起左身....

因為ar爸&ar媽都出左街,so我可以 open 電腦.

今日本來可以踩單車ga..但係...

ar媽又無lala改左主意..叫我去拜年..

so..我唔去得..sor......./_\"

我要去姨婆度拜年.....ar媽又答應左buy個bag比我..

but我唔知佢講D野算唔算.........

刊登時間:2007-03-04 11:28 AM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]