今朝早晨咁早ar媽個friend打黎..響左好內都冇人接,so嘈醒左我la又,
不過我都係可以再訓返...12點幾..emily個2家姐call我,我仲係度zz緊..
佢問我去唔去得library,but my mother唔比我出街今日,so我拒絕左><"
跟住起左身,係youtube度睇"赤沙印記@四葉草2",because係星期五,
我係圖書館借左本"赤沙印記@四葉草2"睇,睇完又覺幾好睇,so,,,,,,,
我就去左youtube睇la.....睇睇下...half g後...有種唔知咩話..攪到唔知
up wt.....發覺我自己鐘意ar臣同ar nic ga性格......
但係呢D人我仲未搵到...so,now,我冇鐘意人,
除左係my favourite star&my family....
so..你地9好再誤會la!!/\/\