| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 12 月 10 日 星期日  |
2006-12-10  |
今日10:30分先起身..我仲好想sleep ar~zzzz
但係ar媽係都要叫醒我.....跟住ar媽去左百隹buy rice,
佢話好平...10公斤$100兩包wor~.....................
ar媽返黎後都12:00 la,佢又話去睇醫生wor,because佢
有傷風,叫我12:30落去大家樂度一齊食午飯,我緊係係度個
時間開電腦la,攪到我12:35分先落,好彩ar媽我去到先岩岩落
黎姐^0^
返屋企後做Presetation D野....去到4:00,ar媽叫我部佢去
學校"蚊"草wor~"蚊"到好悶ar....玩吓先,玩完,再"蚊"一陣就"蚊"
完lu,Happy!!!
next,我食左一個雲Xnoodles,就同ar媽一齊返屋企lu,再做
Presetation D野,try左一次,1:56秒,不過唔係好好,但係,我見第
一次都1:56秒lor,又唔想再做,咁就開電腦,打日記lor~~
This Day日記係咁多,Thak you你 see到最尾,
886!!!!!!
|
|

刊登時間:2006-12-10 06:10 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 12 月 8 日 星期五  |
2006-12-08  |
Sorry!好內冇打到la!其實我都日日打日記ge,
但係我成日都好多野做ar!=0="我都唔想ge!
晚晚都6:15-30分先返,because同同學係學校
度做功課&吹水!哈哈~咁ge生活先好ge!!我好
鍾意ar!!!
言歸正傳la~今日係家長觀課日,我仲以"維"好
悶tim~點知Eng比以前好左好多ar!!有得分組,
(我諗佢都唔想比D家長見我地係點上課,佢點教書姐~)
跟住就西史la~比先前果幾堂悶左D,but都ok!!
.......................................................
.........................................................
好多野都唔講住la,我今日中左三次頭獎ar!!好痛ar!
死人"電車"男""&肥宇king kong pig".........當然
有一次係我自己執野時撞倒桌子la!
我放學,去自修室,見倒alice ar~我地做左陣
功課落左去.....行吓行吓,作左幾隻歌,好好笑ge,
跟住我有次都叫佢,無lala叫左佢"Hulice"wor~
Hulice=hugo-alice
笑到我傻ar!!
Next,好多classmate放左學我見倒有童軍係度
BBQ,我又有人識,我又入埋去BBQ la~
Next,有人+炭,無lala+埋個膠袋入去(佢係唔小心ge),
過左一陣再燒lor唯有...............
next我走人la~buy左罐野飲,點知我攪破左
開果個野wor~唔知點飲la~我找人幫手open~
果個人又找"岑香蕉"open wor,佢竟然用個燒烤叉
open倒wor~簡直係勁la~But我都thank you
左佢~~~
完~~
唔知有冇打錯野呢?請多多見諒!! |
|

刊登時間:2006-12-09 07:57 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 11 月 27 日 星期一  |
2006-11-27  |
今日出door is7:40,因為我返學係約左一個同學7:35
係下面等ge,but我見都遲左1個字仲以為佢走左...唔等我
所以我就返學先,點知佢仲遲過我...because佢遲到ar,佢
話佢唔知醒wor~=0="
上左2堂課後,就小息la~我係度放D野落locker,蔡++走左
過黎仲無lala叫左我做"Mrs Chow",我就冇咩所謂la~都係假ge,
但係最慘ge係好似比周King Kong listen倒ar~慘慘慘!!
跟住果D同以前D野一樣,冇野可以講~>0<
|
|

刊登時間:2006-11-27 09:37 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 11 月 26 日 星期日  |
2006-11-26  |
好內冇打日記la~Sorry!我呢幾日都唔係好我閒ar~
星期四至星期六去左軍訓ar....攪到我好累ar~隻foot都
軟哂tim.......我好掛住琴日個drean ar....I like~
今日10:45成11點先get up,唔知點解把send沙左...
可能係唱軍歌ge關係la~
1:45分我同Emily&佢2家姐去左library....跟
住就去左APM佢地話3:00有郭富城wor~我地就
去左"lai tim "部Emily去做有關"八x通"ga野..
去到佢先記得星期日唔開=="跟住去左buy 野eat
就返去APM,3:15分點知郭富城仲未出黎wor~
算la,D明星通常都係遲到ga...我地去左but sweet
Emily借左我20蚊~
buy完去睇左陣郭富城就走lu~ |
|

刊登時間:2006-11-26 08:28 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 11 月 16 日 星期四  |
« | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | ... | 25 | »
|