[[*``蛋神秘的世界``]
[[*``每一頁都寫滿你我的名字
grace27619
暱稱: Grace
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-08-03
2007-12-18
2007-11-29
2007-11-20
2007-10-01
文章分類
全部 (125)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
[Chun blog]"
[Chun論壇]"
[亞綸blog]"
[亞綸論壇]"
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋

 

2006 年 12 月 10 日  星期日   晴天


2006-12-10 開心

  今日10:30分先起身..我仲好想sleep ar~zzzz

但係ar媽係都要叫醒我.....跟住ar媽去左百隹buy rice,

佢話好平...10公斤$100兩包wor~.....................

  ar媽返黎後都12:00 la,佢又話去睇醫生wor,because佢

有傷風,叫我12:30落去大家樂度一齊食午飯,我緊係係度個

時間開電腦la,攪到我12:35分先落,好彩ar媽我去到先岩岩落

黎姐^0^

   返屋企後做Presetation D野....去到4:00,ar媽叫我部佢去

學校"蚊"草wor~"蚊"到好悶ar....玩吓先,玩完,再"蚊"一陣就"蚊"

完lu,Happy!!!

    next,我食左一個雲Xnoodles,就同ar媽一齊返屋企lu,再做

Presetation D野,try左一次,1:56秒,不過唔係好好,但係,我見第

一次都1:56秒lor,又唔想再做,咁就開電腦,打日記lor~~

      This Day日記係咁多,Thak you你 see到最尾,

886!!!!!!

 

刊登時間:2006-12-10 06:10 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



 

2006 年 12 月 8 日  星期五   晴天


2006-12-08 開心

 

  Sorry!好內冇打到la!其實我都日日打日記ge,

但係我成日都好多野做ar!=0="我都唔想ge!

晚晚都6:15-30分先返,because同同學係學校

度做功課&吹水!哈哈~咁ge生活先好ge!!我好

鍾意ar!!!

  言歸正傳la~今日係家長觀課日,我仲以"維"好

悶tim~點知Eng比以前好左好多ar!!有得分組,

(我諗佢都唔想比D家長見我地係點上課,佢點教書姐~)

跟住就西史la~比先前果幾堂悶左D,but都ok!!

  .......................................................

.........................................................

好多野都唔講住la,我今日中左三次頭獎ar!!好痛ar!

死人"電車"男""&肥宇king kong pig".........當然

有一次係我自己執野時撞倒桌子la!

    我放學,去自修室,見倒alice ar~我地做左陣

功課落左去.....行吓行吓,作左幾隻歌,好好笑ge,

跟住我有次都叫佢,無lala叫左佢"Hulice"wor~

       Hulice=hugo-alice

笑到我傻ar!!

   Next,好多classmate放左學我見倒有童軍係度

BBQ,我又有人識,我又入埋去BBQ la~

  Next,有人+炭,無lala+埋個膠袋入去(佢係唔小心ge),

過左一陣再燒lor唯有...............

    next我走人la~buy左罐野飲,點知我攪破左

開果個野wor~唔知點飲la~我找人幫手open~

果個人又找"岑香蕉"open wor,佢竟然用個燒烤叉

open倒wor~簡直係勁la~But我都thank you

左佢~~~

                                     完~~

                       唔知有冇打錯野呢?請多多見諒!!

刊登時間:2006-12-09 07:57 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



 

2006 年 11 月 27 日  星期一   晴天


2006-11-27 驚訝

今日出door is7:40,因為我返學係約左一個同學7:35

係下面等ge,but我見都遲左1個字仲以為佢走左...唔等我

所以我就返學先,點知佢仲遲過我...because佢遲到ar,佢

話佢唔知醒wor~=0="

  上左2堂課後,就小息la~我係度放D野落locker,蔡++走左

過黎仲無lala叫左我做"Mrs Chow",我就冇咩所謂la~都係假ge,

但係最慘ge係好似比周King Kong listen倒ar~慘慘慘!!

  跟住果D同以前D野一樣,冇野可以講~>0<

 

刊登時間:2006-11-27 09:37 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



 

2006 年 11 月 26 日  星期日   晴天


2006-11-26 開心

  好內冇打日記la~Sorry!我呢幾日都唔係好我閒ar~

星期四至星期六去左軍訓ar....攪到我好累ar~隻foot都

軟哂tim.......我好掛住琴日個drean ar....I like~

  今日10:45成11點先get up,唔知點解把send沙左...

可能係唱軍歌ge關係la~

  1:45分我同Emily&佢2家姐去左library....跟

住就去左APM佢地話3:00有郭富城wor~我地就

去左"lai tim "部Emily去做有關"八x通"ga野..

去到佢先記得星期日唔開=="跟住去左buy 野eat

就返去APM,3:15分點知郭富城仲未出黎wor~

算la,D明星通常都係遲到ga...我地去左but sweet

Emily借左我20蚊~

buy完去睇左陣郭富城就走lu~

刊登時間:2006-11-26 08:28 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



 

2006 年 11 月 16 日  星期四   晴天


2006-11-16 不安

今日唔知點解個msn上唔倒.....

十成十都係中毒la~

咁我決定唔用msn la~

如果有咩野找我的話,可以call我

or email [email protected]

慘慘慘!!快D好番la!msn!!!

刊登時間:2006-11-16 07:30 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]