| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 7 月 5 日 星期三  |
2006-07-05  |
真係好Sorry呀~我呢排要test TSA 唔得閒~今日終於Test完La~Happy!!!!
But 好悶呀~Help me!!依家我又多左部相機la!!!!So happy!
|
|

刊登時間:2006-07-05 03:57 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 6 月 29 日 星期四  |
2006-06-29  |
今日D天氣真係變幻無常呀!!!!今今日好忙因為又要跳繩,又要練琴.....好煩呀!!!係中文堂上,詹生要我地返屋企背書,仲要係好多果隻呀~好慘呀!!!跟住我地又可以輕鬆吓la(同詹生傾計)......去到週會la~好野,有中文話劇睇!!But Anna件33好好睇呀 !!去到 last 果(park)好感人呀~明天就係[跳繩同樂日]我有份比賽 ar~好緊張呀,But,我會比心機ge la~ |
|

刊登時間:2006-06-29 04:32 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 6 月 28 日 星期三  |
2006 年 6 月 24 日 星期六  |
2006-06-24  |
唔好意思 ar~我可能唔係日日都打日記,請你原諒我吧!!今日係學校的嘉年華會,都幾開心!But好曬,真係變左煎蛋la!!!又好多蚊ar,好慘架.........途中有好多野發生左,但唔想講!!!!!!最後拿左俚個中獎的禮禮物~~~好好玩架~~  |
|

刊登時間:2006-06-24 05:19 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 6 月 23 日 星期五  |
2006-06-23  |
HeLlO! 大家好!!我好似好內冇打攞wor!!有冇掛住我呢?? 好la!去返正題la!!Today採排好辛苦呀~簡直係收買人命呀.......我地在正午時分....在太陽的強光下採排ar~~我地採排完一次又一次,辛苦到Die ar~採排左3-4次到就ok la~Happy姐係大概3:55分倒,即刻飲水ar,哇......舒服唒~但係果度好多蚊ar...攪到好多{蚊眼}ar.....明日一定要嘖下D蚊怕水先得!!!如果唔係就慘la~
←係咪好Q呢??
|
|

刊登時間:2006-06-23 05:32 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | »
|