| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 7 月 19 日 星期三  |
2006-07-19  |
今日又要返去福建考試呀∼煩到Die~佢又叫人09:45分返去,我就好準時咁返到去∼點知佢又未開個課室∼又要好多人係出邊企--"
去到10:20,佢地先比我地入去.....10:30我地先考...D問題都唔係幾難∼做完就放學la~Happy!!!
3:30p.m.,Chan yan叫我上去佢果到串珠仔~好好笑ar!!!
4:20p.m.,我地就去打球la~打到5:30p.m.我地就走la!!
|
|

刊登時間:2006-07-19 06:13 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 7 月 18 日 星期二  |
2006-07-18  |
今日係一年一度的大日子,就係我地中一的分班試la~我有少少唔識呀∼Maths仲做唔哂Tim~
唔通我真係同英文班無緣???死la~ 好快就考完哂試la~真係每樣都有DD唔識呀~慘la~~
考完試就緊係返屋企先la~一返到黎,Mother就問我識唔識la~我就話有少少唔通識,好彩冇比佢話姐~
我食完飯就返學校上個個急救班∼好悶呀!好彩有Lo Sin x係度過我地傾計!!
3:30我就放學la~Happy!!!!!! |
|

刊登時間:2006-07-18 05:04 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 7 月 17 日 星期一  |
2006-07-17  |
今日冇野做!!
返左學校返個個串珠仔班∼整左”荷花”好靚
I like It!!!
佢地話下次再開多班叫做水晶班!!!!
跟住我就去學琴la~ |
|

刊登時間:2006-07-17 05:40 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 7 月 16 日 星期日  |
2006-07-16  |
今日好悶呀∼呀媽又成日叫我溫習.....溫溫溫真係好煩呀~~~~
2:00左右,我同呀媽去觀塘食野∼叫埋"姨婆"去∼我地係椰林閣度食∼D野好好食呀"無得頂”呀!!!
之後我就自己搭車返屋企la~
|
|

刊登時間:2006-07-16 06:04 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 7 月 15 日 星期六  |
2006-07-15  |
今日我同Mandy,Cindy,KiKi,Maggie去左影貼紙相,好開心ar~~影完就去左麥當勞食野...(我唔洗比錢...佢地比我食).....
食食吓大家都係度玩,玩到Ki Ki都笑到停唔倒口,哈哈~~"
食完"G"後就分相la~分左好內......我sin走人~行路返來T^T
返到黎ar Mother &Father 都去左街wo~我就Eat野la!一路開電腦,一路Eat,我見倒ChAN Yan ON wo就同佢say "hi"la ,佢話CAll me~佢問我上唔上去玩.....我又未eat完...點上..我就拒絕佢la.T#T |
|

刊登時間:2006-07-15 04:24 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | »
|