| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 6 月 19 日 星期一  |
2006-06-19  |
好野!終於Test完la~好開心呀∼But依家又有人係度玩『絕交』la~不過唔係同我!!!但我都唔想臨最尾果幾日都要咁囉...........希望佢地快D好番la!!!!!
P.s.每個人都應該珍惜自己的朋友,錯過左.......就冇駕la~~~
|
|

刊登時間:2006-06-19 01:35 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 6 月 15 日 星期四  |
2006-06-15  |
Sorry,因為要Test的關係,唔寫幾日,我會在下星期一or二寫................Ten thousand 個Sorry!!!!!! |
|

刊登時間:2006-06-15 05:32 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 6 月 12 日 星期一  |
2006-06-12  |
今日返school時,Miss Hocut 左個頭x,I feel 都OK!尚可接受,但係再Cut more 真係唔ok la.....又Small test la ~好Bad ar~~~~~~~明天又英文Small test~~~~~仲未溫~我想晚黑溫lor~C u!!!!! |
|

刊登時間:2006-06-12 04:54 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 6 月 11 日 星期日  |
2006-06-11  |
今日同Chan yan(Emily)去Library,去完後,我地經APM去買野食,見倒有人係到宣傳緊,睇左一陣就走去買野,買完野後,見到個同學,我地冇理佢,走人員!!我冇see倒佢,係Chan yan say to me!!!Next we come home!! |
|

刊登時間:2006-06-11 06:22 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 6 月 10 日 星期六  |
2006-06-10  |
今日Help Miss Ho 做英語大使,好....好.....好開心ar~But 有個同學late 左返來~~~個個人我唔say 係who la!!!開心,我地一齊唱歌,做野 ......又令我想起畢業營la!!!!!嗚...鳴.......不過都好Happy!!!Next we do完後就Eat 野la!!^&^ |
|

刊登時間:2006-06-10 04:41 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
|