| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 7 月 29 日 星期六  |
2006-07-29  |
真係好唔好意思la!好內冇打日記tim!我呢個星期返左去福建中學上課!!
雖然係好好玩,仲有"sea洋公園"去,But D teacher all都係講"雞腸"有DD唔知佢Up What ....佢地又唔知我地Up What wo~
好好笑呀!!Because佢地係美國牛津劍橋大學ge學生~唔識listen都唔出奇!!!!31/7我地就去"sea洋公園"lu!So happy!!!
|
|

刊登時間:2006-07-29 05:13 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 7 月 23 日 星期日  |
2006-07-23  |
今日我and Mother do to swim,好好玩ar!!!
1:30我同Emily ,her 2 sister去左library!!mother無lala call me叫我等佢,佢係唔知邊
去到library,佢call me,ask me in where?我話佢知我地係library~佢行上黎-0-”
去完library後,我and Mother去德福行街街!Chan Yan &her sister去左Blue田.........................我地係果度buy左some thing~就come home la!! |
|

刊登時間:2006-07-23 05:32 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 7 月 22 日 星期六  |
2006-07-22  |
今日去左觀塘到Buy書包∼好悶呀!!!
Buy完後,我地就走la,我見倒d琴2000-5000部...我就去睇吓la~有個人話果間野係係果度”青”過去...心諗唔係”村”過去咩??哈哈!
佢仲攪到我嘖水呀!!哈哈!But唔係口水!! |
|

刊登時間:2006-07-22 07:11 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 7 月 21 日 星期五  |
2006-07-21  |
今日去左May,Kitty,Helen生日會,幾Happy!!But Eat到好好好飽~
4:30我地走la~But飽到有DD想嘔的Fell!!好彩冇嘔到!!!!
去到觀塘,我去apm度睇吓有冇野睇∼雖然我睇倒,係o係8/1 15:00 有:唔唱k,Bosco,側田,Alex......But我冇咁o既福氣,Because我要返中學.......傷心~~~~
跟住我去街市Buy野.....之後行返黎....好累呀!!!
返到後就"mea"粟米皮時,點知見倒條蟲~ 好xx ar-0-”
|
|

刊登時間:2006-07-21 06:24 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 7 月 20 日 星期四  |
2006-07-20  |
今日2:00P.M.,我同Emily去左福建中學到Buy Books and睇吓我去左中文班or英文班∼
結果我係去左中文班ge~唔錯∼我都ok!
跟住就Buy books la~果個男人唔係”tick"錯書,就係Writ錯野-0-.......Buy 完就走la!!!
4:00我同佢去打球∼就黎走時see倒Miss ho!!But We冇同佢talk!--"
最後我地好唔捨得咁走..............
|
|

刊登時間:2006-07-20 05:51 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | »
|