| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 9 月 29 日 星期五  |
| 2006-09-29 |
今日係學校慶祝国慶,都幾ok!
^^,always我都會以small文來寫ga la~
所以我maybe always都write!
|
|

刊登時間:2006-09-29 06:38 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 9 月 22 日 星期五  |
2006-09-22  |
今日係我的生日!雖然冇生日蛋糕食(because我地依家冇$$,第日食返!)
但係我都過得一樣咁happy!^^
今日做左圖書館理員!Ya,我恨左好內ge la!!哈哈!
今日真係好幸運ar!!我會記住你!!yo~ |
|

刊登時間:2006-09-22 05:06 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 9 月 15 日 星期五  |
2006-09-15  |
今日又默書,又小測=0=".....默左又同near交換.....but我把船票
write左做郵票ar...又重複左la-0-"結果得97分.......算la~~~~~~~
next就eat luch la!!d野好好味ar!!wa kakaka!!
跟住就小測la....都有d難...我驚唔合格ar.......
|
|

刊登時間:2006-09-15 06:04 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 9 月 13 日 星期三  |
2006-09-13  |
今日because有rain所以早放...eat完luch就放得學ge la!!
but明天中英文默書都一齊默呢.......仲有ar....d正負數好難
ar!!今日有題,我計黎計去都計唔明.....死la,星期五就small
test la.....仲係計fun tim.....=0="
明天掉位...我同個女仔坐...都ok la.......但我又唔係幾想掉
wor.............beacuse我想1號係我後面................................ |
|

刊登時間:2006-09-13 05:16 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 9 月 12 日 星期二  |
2006-09-12  |
今日好似見倒alex ar!if you有睇我的日記
應該知who係alex ga!岩岩問左同學,佢話
o個個真係alex黎ga,but我冇同佢傾計,because
我果陣係課室度上緊課......又唔知幾時sin至再
見倒佢la!!可能今日係late一次......but大家唔
好誤會!!!! |
|

刊登時間:2006-09-12 07:15 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | »
|