| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 7 月 14 日 星期五  |
2006-07-14  |
今日ChanYan倍左我去福建中學後,我又倍佢去"呂郭BigX"影相,點知有個人話機件故障~ 行得咁辛苦佢先話機件故障-0-"咁算la~唔影住la~跟住就一齊行返屋企~諗住係康寧道公園行上去la~點知見倒D"核凸”野,即刻行第二條路~
返到屋企,緊係即刻沖涼la~沖涼係我Call比Candy~唔知why~佢好快咁 cut左我線~--”我一於唔理la~去CHAn YiNg生日會,有好多人去呀....Candy佢話接我電話時∼唔小心P左K~仲撞親個頭同柳親隻foot~-0-"
係ChAn yINg度Play得好Happy ar~
P.S.又要同同學分開la~好唔捨得各位同學~有時間就相聚吓la~^~^
|
|

刊登時間:2006-07-14 07:16 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 7 月 11 日 星期二  |
| 2006-07-11 |
今日係7月8日,又係派位的大日子la~我地班有29/38係入倒第一志願~我入左福建中學~冇人倍我~~

|
|

刊登時間:2006-07-11 06:12 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 7 月 10 日 星期一  |
2006-07-10  |
今日D Miss and A sir終於比番D紀念冊我地la~Happy~我地今日係課室影相,但係我冇talk部相機返去,攪到又影唔倒相la~嗚鳴~~~好彩有人幫我影住sin姐~ |
|

刊登時間:2006-07-10 06:18 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 7 月 9 日 星期日  |
2006-07-09  |
Hi~琴晚電腦無lala中左毒~ 打唔倒日記~sorry!!!
今日去左德福度行街~去到宜家傢私~哇!D野好靚呀~唔想走~哈哈!
行到3:00好肚餓呀~because我冇食野~好快咁Back to Home Eating~~~~
chan yan又無lala call me ask me下不下去打球~我緊係唔Go la~Because好累la~
跟住又Call me 要我拿上次係學校嘉年華會的獎品上去玩~三個人玩到好Din~哈哈~
g後佢Mo無lala又出左黎~又係度唔知Up what ~~~Play 到5:30就走人la~~~ |
|

刊登時間:2006-07-09 06:14 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 7 月 7 日 星期五  |
| 2006-07-07 |
今日係度採排...................好辛苦ar~真係好想.........採排係因為明天就係我地的畢業典禮la~捨不得這些倍我2/3/4/5/6年的好朋友!!!我要好好地珍惜呢幾日的時間ar!! |
|

刊登時間:2006-07-07 05:27 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | »
|