| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 1 月 29 日 星期一  |
2007-01-29  |
今日派左D卷,Maths 差1分就...合格,預左ge la!=="
科學派卷...周sir狂講廢話...MC題都講左15MINS..=="
我都有77分,但發覺Ar sir corr錯左..maybe係74分...=="咁黑ga?
地理又派卷,好彩都有82分,but點解最last先派比我le??我仲以維好差tim~
Lunch,隻eye無lala入黎都知道兇多吉少ge la,佢叫我地做哂D野先可以
食飯=="我都冇野做,但係佢無lala問我係咪返屋Have lunch,又比我返去,
都知佢冇咁好死ge la~平時都唔係咁ge,我諗佢because我今次考得ok,
所以就.......中文堂,派中文,真係冇估錯,全班第3(閱讀)65分....
P.E.考試,一次過做哂4個體識能,累累累...
放學又留左成個幾鍾=="..
希望下次考好Dla~
|
|

刊登時間:2007-01-29 09:43 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 1 月 28 日 星期日  |
2007-01-28  |
聽日終於可以返學lu~好happy ar!!!
今日3:10我約左Emily去打球....點知佢...3:37分先落黎=="
姐係等左佢地30min有多...其間,我ar媽去觀塘buy"送",
佢問我做咩等咁內,我都唔知點答佢=="
去到打波果度,見倒小學同學:"lo sin wah","羊咩咩",同林志康
今日真係笑死我ar!
明明羊咩咩佢打唔倒波,仲話比個機會比人打=="
又發明左咩"無影波"wor~,跟住我又打倒Emily wor~
哈哈,總之今日好開心la,但係仲未做完功課,我D書all都冇帶,
好彩Emily借本書比我姐!"Thank you very much!" |
|

刊登時間:2007-01-28 10:10 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 1 月 26 日 星期五  |
2007 年 1 月 22 日 星期一  |
| 2007-01-22 |
今日考中聆,有好多唔識做ar!
最衰係普通話,洪老師又教到細聲到聽唔倒咁=="
比佢激死...佢明想我地唔合格姐.....
好野,考埋聽日就好Happy lu...唔洗再溫書!!
又可以去街!yaya!!v>0<v
希望今次冇野唔合格la!
依家係無奈(Elaine)個綱度聽緊"可可",真係好好聽ar!
琴日都係咁~呵呵,咁做又唔"范"法ga,又聽唔厭,所以就成日聽la
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
呵呵呵呵呵呵呵呵呵呵呵呵呵呵呵呵呵呵呵呵呵呵呵呵呵呵呵呵呵呵呵呵呵呵呵呵呵呵呵呵呵呵呵 |
|

刊登時間:2007-01-22 04:05 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 1 月 21 日 星期日  |
2007-01-21  |
今日好悶ar~mother又去左街,father又出左街(依家),
but佢地又要我溫書,ar father話(咁少野,唔洗溫都得la),
but ar mother又唔比我出街~/_\"
攪到我好悶ar! |
|

刊登時間:2007-01-21 05:55 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | ... | 25 | »
|