[[*``蛋神秘的世界``]
[[*``每一頁都寫滿你我的名字
grace27619
暱稱: Grace
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« May 2015 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
2008-08-03
2007-12-18
2007-11-29
2007-11-20
2007-10-01
文章分類
全部 (125)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
[Chun blog]"
[Chun論壇]"
[亞綸blog]"
[亞綸論壇]"
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋

 

2007 年 7 月 17 日  星期二   晴天


2007-07-17 鬱悶

  在這幾天,我看著爸媽每天都辛苦地工作,

他們在早上上自己本來需要上班的地方上班,

晚上,他們又到A座的單位工作,

每次工作完後都腰酸背痛,

但我只能幫助媽媽做家務.......

每次看到他們回家辛苦的樣子,

我的心都會有一點酸..怎麼我不能幫助他們呢?

每大都在家中開電腦...煲劇,玩msn,找亞綸的資料......

在這幾天中,我根本就沒有任何一天是有真正的開心,

所以我只希望每天能夠開開心心,不用辛苦,那就好了!

但我知道這是十分困難的,每天不是想他,就是看見爸媽辛苦的樣子,

我的心每天猶如有一枝大大的針頂住,很不舒服,很想大哭一場,

但卻是哭不出來,很辛苦!!

怎樣才能解決我的痛苦呢?

神呀!救救我吧!!!!

刊登時間:2007-07-17 04:24 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  



 

2007 年 7 月 15 日  星期日   晴天


2007-07-15

  今天可算是在這幾天最乖的一天了~

因為我可以全日做暑期作業...不過都有一點悶,

今天我終於可以不想我和他的關係了,

真的很高興...今天不再有煩惱了....

真的希望可以不再想他...

我不明白咩是愛,what is 好感,what is 鍾意..

誰能告訴我???

刊登時間:2007-07-15 06:08 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  



 

2007 年 7 月 7 日  星期六   晴天


2007-07-07 開心

我今日返廣州ar....十分唔想!!

because 8th June is my grandmother's birthday~--"

I want to stay at HK,but........

If you have anything say to me ,please  留言吧!

我唔想星期一做熊貓ar!!!!because 我會係星期一 ga凌晨返黎,

而星期一又要返學.......

THE End~

刊登時間:2007-07-07 01:19 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  



 

2007 年 7 月 3 日  星期二   晴天


2007-07-03 開心

  今日派埋D卷,都可以接受 ga......

中文[閱讀]:69

中文[writing]:67-1=66

中文[listening]:26/50

科學:37/60

engish[閱讀]:48

engish[writing]:52

engish[listening]:49

平均:51(yaya!)

通識:74

電腦:79

基本上都ok ga...but englisk就....唉..唔好提la~/_\"

至於上次個答案le就係...

失敗的人because (Spider Man)用普通話諗下,似唔似??

下次又會有一個新ga題目,同時,大家又估下la!!

刊登時間:2007-07-03 10:26 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  



 

2007 年 7 月 1 日  星期日   陰天


2007-07-01 無奈

  今日係7月1日,係香港回歸ga大日子,亦都係Fahrenheit出寫真ga大日子....

我好想buy ar....but冇$$/_\"

上次個答案,再下次先話比你知~哈哈!!!!!

刊登時間:2007-07-01 07:55 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]