| «‹ May 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|
2007 年 7 月 17 日 星期二  |
2007-07-17  |
在這幾天,我看著爸媽每天都辛苦地工作,
他們在早上上自己本來需要上班的地方上班,
晚上,他們又到A座的單位工作,
每次工作完後都腰酸背痛,
但我只能幫助媽媽做家務.......
每次看到他們回家辛苦的樣子,
我的心都會有一點酸..怎麼我不能幫助他們呢?
每大都在家中開電腦...煲劇,玩msn,找亞綸的資料......
在這幾天中,我根本就沒有任何一天是有真正的開心,
所以我只希望每天能夠開開心心,不用辛苦,那就好了!
但我知道這是十分困難的,每天不是想他,就是看見爸媽辛苦的樣子,
我的心每天猶如有一枝大大的針頂住,很不舒服,很想大哭一場,
但卻是哭不出來,很辛苦!!
怎樣才能解決我的痛苦呢?
神呀!救救我吧!!!!
|
|

刊登時間:2007-07-17 04:24 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 7 月 15 日 星期日  |
| 2007-07-15 |
今天可算是在這幾天最乖的一天了~
因為我可以全日做暑期作業...不過都有一點悶,
今天我終於可以不想我和他的關係了,
真的很高興...今天不再有煩惱了....
真的希望可以不再想他...
我不明白咩是愛,what is 好感,what is 鍾意..
誰能告訴我??? |
|

刊登時間:2007-07-15 06:08 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 7 月 7 日 星期六  |
2007-07-07  |
我今日返廣州ar....十分唔想!!
because 8th June is my grandmother's birthday~--"
I want to stay at HK,but........
If you have anything say to me ,please 留言吧!
我唔想星期一做熊貓ar!!!!because 我會係星期一 ga凌晨返黎,
而星期一又要返學.......
THE End~ |
|

刊登時間:2007-07-07 01:19 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 7 月 3 日 星期二  |
2007-07-03  |
今日派埋D卷,都可以接受 ga......
中文[閱讀]:69
中文[writing]:67-1=66
中文[listening]:26/50
科學:37/60
engish[閱讀]:48
engish[writing]:52
engish[listening]:49
平均:51(yaya!)
通識:74
電腦:79
基本上都ok ga...but englisk就....唉..唔好提la~/_\"
至於上次個答案le就係...
失敗的人because (Spider Man)用普通話諗下,似唔似??
下次又會有一個新ga題目,同時,大家又估下la!! |
|

刊登時間:2007-07-03 10:26 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 7 月 1 日 星期日  |
2007-07-01  |
今日係7月1日,係香港回歸ga大日子,亦都係Fahrenheit出寫真ga大日子....
我好想buy ar....but冇$$/_\"
上次個答案,再下次先話比你知~哈哈!!!!! |
|

刊登時間:2007-07-01 07:55 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | ... | 25 | »
|