咁多位!!今個中秋你想同誰過呢?同心爱嘅人過??定係同屋企人食完團圓飯之後,再同啲同學一齊出去挽呢 ??而我就選擇星期六先同屋企人食完團圓飯....再係星期日同同學一齊去賞月!!因為听聞十六個日(10月4日)個月亮係最圓嘅!!所以我就同我們六(7)班嘅同學一齊去啦!!!!希望個日唔好落雨啦!!個個都挽得好開心!!!!!!
今日係我係屋企嘅第三日了!点解我會係屋企呢??係因為我們班有好多人都發燒!!所以我們就冇得番學啦!!日日係屋企悶!!啲野有唔知去左那裡??仲知就好黑仔啦!!!!
今日同琴日過有啲唔同!因為我今日同冰淇淋(潔琳)去左挽@~@超開心的!!~~但係冰淇淋(潔琳)就來要番大陸啦!!所以我又冇人同我挽啦!!唯有係佢係大陸的時候,我就做暑期homework啦!!~~
一天会比一天好!!~~