今日又係咁樣過~~好悶啊!之前仲咁希望放暑假!但係以家又咁悶!!本來今日諗住去打羽毛球=但係今日又超大風喎>@<所以就冇出去啦!
Never frown, even when you are sad, because you never know who is falling in love with your smile 縱然傷心,也不要愁眉不展,因為你不知是誰會愛上你的笑容
大家今日有冇睇日偏蝕呢??呢个奇景係百年難得一見的景象!但係我錯過左佢呢个奇景啦!因此我都好遺憾!好啦!!今日就講到呢到依到啦!!886
我今日都係無無聊咁係家中睇TV!但係又俾我無無聊咁諗到啲野!就係朋友重唔重要呢??呢个問題就真係難到我啦!!其實本來係我心目中係重要的!!但因為我經歷過一次同朋友的.......!!!所以我就對呢个問題起左疑惑啦!!!但係听完玲講的野後!我又覺得朋友都係好重要的!!就係咁我以家都唔知朋友係重要的?還是唔係重要的??
希望雨後,会睇到rainbow啦!!!