今日好悶啊!因為我正係係家中睇TV!!!@@##諗住出去玩!但係都冇出去!!因為我都冇什麼朋友啰!!係啦!今日傾到依到啦!!886
傷心??我会傷心嗎??@@在这个世界中!我還有朋友嗎??这个問題我都想知道啊!!##%%
如果有一天我真的失憶!我還会傷心嗎?如果真的会!我願意失憶!忘記傷心!!@@