今日我同琳番去故事!!之後去左打羽毛球!!好happy啊!!希望everyday都係咁happy!!今日講到依到啦!!886 玲!你听日真係得閒啊!如果係,請留言俾我啊(標明几時啊)!!
留CM啊!希望明天会美好啦!!
今日我都係家中睇電視!!!超悶啰!!!真係想出去玩下!但係我唔知誰得閒呢??如果誰(我的朋友)得閒的話!請留言俾我啊!!係啦!!今日講到依到啦!!886=!@@
大家!!明天一定会美好 !!! 留CM 啊 !!
今日我睇到玲寫俾我的留言!佢話我唔会冇朋友!!因為我仲有佢呢个朋友!!佢仲話佢可能係我心目中唔係好重要!但係我係佢心目中係重要的!!我一睇到依番話!我好想同玲講Thank you!!同埋佢係我心目中都係好重要!!因為我个个朋友係我心目中都係好重要!!