|
|
-3-UM.. 你好似未留CM b0!? 吾留CM就想走?!想死牙你\333/`信吾信我叫警察叔叔捉你牙!xD
| 介手日- -? |
分類: 未分類 |
今日`
傻左- -
拎人把CUTTER係度介-0-
我介就得`
你介就1定nG得.V.`
我ED冇乜人會理-V-
但你nG係`
nG H0再令人擔心 ..
魚魚同你..
都nG可以介!.V.
明冇?
返到學 ..
0N99-__-`
我又介..媽媽又介..你又介`
介手日嗎?`
全部nG準介!`{除左我}
我講過`
nG開心`可以喊`但nG可以介..`
介左有{那}
第日nG令!`
明nG明?
算 ..nG打拉 ..
胃痛- -`
|
| 打完bl0g GE時間係; 2007-10-02 08:40 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
-3-UM.. 你好似未留CM b0!? 吾留CM就想走?!想死牙你\333/`信吾信我叫警察叔叔捉你牙!xD
| 擔♥-33333-` |
分類: 未分類 |
今日-_-`
8:;00鐘起左身-0-
早到連自己都吾信-.-
雖然以前都係甘 ..{返學果下}
之後打比春姐姐- -
O哂- -`
之後傾左陣`
春姐姐去左訓教嚕-`
跟住上ChaRmInG*`
飯飯同心仔真係h0人@3@`
肯陪我吹水- -`
眼訓X 100--*
上MSN`
牙囡話打比春姐-.-
無陰公`..
打左去`
又傾傾傾傾傾傾`
-___-`傾完之後頂nG順`
訓左教`,,
訓到食飯`
食完又想訓 ..{豬--?}
同魚魚傾計`
魚魚牙 ..
nG h0甘拉 ..
你點喊都h0`
E個都係事實 ..
試過一次`
下次nG好米0K囉`
佢nG要你..
仲有我要你嘛`:D
我愛魚魚勝於愛老豆._.`
有咩野要打比我牙.333.
明冇?`
為魚魚添多幾條傷痕 ..
也值!`
反正我也愛血-V-
是我倆的共通點`@V@`
星期六比返我睇你GE傑作牙-__-`
挽還挽`nG好甘癲丫*`
我擔♥的-333-
|
| 打完bl0g GE時間係; 2007-10-01 08:01 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | ... | 26 | »
|