好!今天終於知道 ..
世上再找不到天荒地老*
淨會講目前..承諾未兌現`
                                 
                                                     
hEI_84
暱稱: `◆hEyman;
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
最新文章
心痛*` ?
..>囗<*
2首歌xD`
- `這個聖誕不快樂*; ...
♥ 心一天比一天的痛-v...
文章分類
全部 (52)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
看不穿心意-3-!
你無有不知!我太在意-3-`
十套新衣;有八件穿一次.
朋友都知`我把你過份的關注*
好友名單
-3-UM.. 你好似未留CM b0!? 吾留CM就想走?!想死牙你\333/`信吾信我叫警察叔叔捉你牙!xD

介手日- -? 分類: 未分類

今日`

傻左- -

拎人把CUTTER係度介-0-

我介就得`

你介就1定nG.V.`

ED冇乜人會理-V-

但你nG`

nG H0再令人擔心 ..

魚魚同你..

nG可以介!.V.

明冇?

返到學 ..

0N99-__-`

我又介..媽媽又介..你又介`

介手日嗎?`

全部nG準介!`{除左我}

我講過`

nG開心`可以喊`nG可以介..`

介左有{}

第日nG!`

nG?

..nG打拉 ..

胃痛-  -`

打完bl0g GE時間係; 2007-10-02 08:40 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
-3-UM.. 你好似未留CM b0!? 吾留CM就想走?!想死牙你\333/`信吾信我叫警察叔叔捉你牙!xD

擔♥-33333-` 分類: 未分類

今日-_-`

:;00鐘起左身-0-

早到連自己都吾信-.-

雖然以前都係甘 ..{返學果下}

之後打比春姐姐-  -

O-  -`

之後傾左陣`

春姐姐去左訓教嚕-`

跟住上CaRmInG*`

飯飯同心仔真係h0@3@`

肯陪我吹水- -`

眼訓X 100--*

MSN`

牙囡話打比春姐-.-

無陰公`..

打左去`

又傾傾傾傾傾傾`

-___-`傾完之後頂nG`

訓左教`,,

訓到食飯`

食完又想訓 ..{--?}

同魚魚傾計`

魚魚牙 ..

nG h0甘拉 ..

你點喊都h0`

E個都係事實 ..

試過一次`

下次nG好米0K`

nG要你..

仲有我要你嘛`:D

我愛魚魚勝於愛老豆._.`

有咩野要打比我牙.333.

明冇?`

為魚魚添多幾條傷痕 ..

也值!`

反正我也愛血-V-

是我倆的共通點`@V@`

星期六比返我睇你GE傑作牙-__-`

挽還挽`nG好甘癲丫*`

我擔-333-

 

打完bl0g GE時間係; 2007-10-01 08:01 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]