好!今天終於知道 ..
世上再找不到天荒地老*
淨會講目前..承諾未兌現`
                                 
                                                     
hEI_84
暱稱: `◆hEyman;
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
最新文章
心痛*` ?
..>囗<*
2首歌xD`
- `這個聖誕不快樂*; ...
♥ 心一天比一天的痛-v...
文章分類
全部 (52)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
看不穿心意-3-!
你無有不知!我太在意-3-`
十套新衣;有八件穿一次.
朋友都知`我把你過份的關注*
好友名單
-3-UM.. 你好似未留CM b0!? 吾留CM就想走?!想死牙你\333/`信吾信我叫警察叔叔捉你牙!xD

笑--V 分類: 未分類

今曰..好開心-V- ..
朝早 '' 起左身,,
約埋魚魚1齊去補習--V
補完習呢 .. 去左行街街,,*V*
買左支指甲油-.-黑色-00-
魚魚買左支粉橙色-__-*
之後撘小巴返屋企-00-
0N左 mSn ..
同牙囡+小春+晴鬼傾拉--*
傾傾下悶得濟 ..係度搽腳甲-00-
0n9左-0- * 你係如花..我係人渣*辣手摧花-v-"
Cj又影新相了@@v
令仔左丫又--w
呵呵>V<''
夜晚同小春n魚魚+樂仔{魚魚新老公}吹水*''
卡卡,,
佢地三個好搞笑= =V
小娃佢失左聲-0-''
0H MY G0D-__-''
小娃放心@@
你啞左我都會要你GE*
KAKA--V
之後打左比小春 ..
佢把聲.. 太好笑拉-0-
但我冇出聲-V-*
叻女吧'' 我知我叻,,
吾洗甘讚我,,哇KAKA-v-.. .
{自大中呢*`}

                                                          BY啡﹏

打完bl0g GE時間係; 2007-09-23 12:37 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
-3-UM.. 你好似未留CM b0!? 吾留CM就想走?!想死牙你\333/`信吾信我叫警察叔叔捉你牙!xD

[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 未分類

請輸入瀏覽密碼:  
打完bl0g GE時間係; 2007-09-21 11:41 PM