|
|
-3-UM.. 你好似未留CM b0!? 吾留CM就想走?!想死牙你\333/`信吾信我叫警察叔叔捉你牙!xD
| 笑--V |
分類: 未分類 |
今曰..好開心-V- ..
朝早 '' 起左身,,
約埋魚魚1齊去補習--V
補完習呢 .. 去左行街街,,*V*
買左支指甲油-.-黑色-00-
魚魚買左支粉橙色-__-*
之後撘小巴返屋企-00-
0N左 mSn ..
同牙囡+小春+晴鬼傾拉--*
傾傾下悶得濟 ..係度搽腳甲-00-
0n9左-0- * 你係如花..我係人渣*辣手摧花-v-"
Cj又影新相了@@v
令仔左丫又--w
呵呵>V<''
夜晚同小春n魚魚+樂仔{魚魚新老公}吹水*''
卡卡,,
佢地三個好搞笑= =V
小娃佢失左聲-0-''
0H MY G0D-__-''
小娃放心@@
你啞左我都會要你GE*
KAKA--V
之後打左比小春 ..
佢把聲.. 太好笑拉-0-
但我冇出聲-V-*
叻女吧'' 我知我叻,,
吾洗甘讚我,,哇KAKA-v-.. .
{自大中呢*`}
BY啡﹏
|
| 打完bl0g GE時間係; 2007-09-23 12:37 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
-3-UM.. 你好似未留CM b0!? 吾留CM就想走?!想死牙你\333/`信吾信我叫警察叔叔捉你牙!xD
| [ 此日誌受密碼保護 ] |
分類: 未分類 |
|
| 打完bl0g GE時間係; 2007-09-21 11:41 PM |
« | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | »
|