|
|
-3-UM.. 你好似未留CM b0!? 吾留CM就想走?!想死牙你\333/`信吾信我叫警察叔叔捉你牙!xD
| 前來示愛還是開我玩笑`,,偏偏謊言入心了! |
分類: 未分類 |
今日 ..
去補習-__-
我地個M!sS冇返-0-
有個代課M!sS黎左- -V
個代課M!sS好令女丫@@
又好人XP’’
係度教我地數-0-
搞到我係甘同魚魚講..魚丫`好難丫..
M!sS以為我係講 主丫`好難丫- -
笑死我,,
我地係度狂笑拉`,,
M!sS仲話我同魚魚好有趣 XP`
放左學拉-.-
同魚魚行左陣,,
傾左D心事-V-*
之後`
魚魚送左我去搭車,,
上到小巴
有個BB仔係度講嘜當勞嘜當勞`
把聲好得意丫>\/<*
之後佢望住我..
我笑..佢又笑`
仲叫我姐姐T!m丫*v*
個BB仔真係可愛x}
返到屋企拉,,
上mSn`
之後打左比春姐- -\\
傾左陣-0-
又上msn`
-0-同春姐,,魚魚傾左陣
跟住上Pl-333333-
小索好得意丫@@V
羨m0>33<*
|
| 打完bl0g GE時間係; 2007-09-29 06:02 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
-3-UM.. 你好似未留CM b0!? 吾留CM就想走?!想死牙你\333/`信吾信我叫警察叔叔捉你牙!xD
| 失眠的第一日`,, |
分類: 未分類 |
唉 ..
失眠.. .
係度等天光 `
去到等校巴拉*
返到學..
又見到佢..
撞鬼.,.
好吾想比佢見到我..
算..
扮見吾到佢 ..
上到課室’’
抄抄抄抄功課.. .
對月餅印象好左..
冇甘憎佢`,,=V=
但係好吾中意佢摸我隻手同塊面= =’’
好似金魚佬-0-
搞我老婆..本書=3=*
超衰仔.. .
之後月餅係度講佢係甘望過黎 ..
老婆望左過去..
我拎轉頭 ..
嚇撚死`,,
我淆-__-!
中史..
派小測拉 !!
吾合格 ..
要抄地圖/3333\
慘-00-
上數學拉`
做乘數工作紙--*
抄左老婆
一兩
題,,
之後抄書生果D@@V
書生勁好人 ..
肯比我抄XP
跟住上音樂堂,,
唱詩歌*V*
同老母唱得好開心>V<*
好耐冇甘唱拉-33-’
放學 ..佢走左-0-*
董生之後話追佢 ..
-__-`吾信追到,,
人都走左甘耐拉-.-
追屎忽--*
董生同胡芷+袁桐去富善`,,
鯊魚兄陪我行去火車站-00-
之前仲以為佢好惡`,,
原來佢都好好人- -V
同佢都0K傾得拉,,
跟住自己搭64K ..
累到差D訓著左-0-*
食完飯飯..
老豆又同我講`
出年落元朗搵學校,,
B.3果間可以吾讀嚕 -`
0H yES*`
快D到出年!
我吾想再留係大埔丫 ..
好吾開心..好辛苦`
0N左MSN..
牙仔無拉拉問我佢老豆係乜水-__-''
嚇死麼-.-
冇丫-0-''
有GE同佢講-__-''
之後牙哥ADD我,,
我燥又點?
燥一定M到架拉?0N9
我有話我M到咩?
吾撚知就米亂估拉!
M吾M到關你撚事丫?
你問下M0NEY係米M到丫,,
黑人憎`,,
0N撚9
<<失戀的歌>>-3-'
自問未算差仍舊被她所嫌棄
聽過萬隻悲歌
都算知情人如果分別那滋味
仍不能去避
落力做到足仍舊未可捉緊你
我再逗你歡喜
就似慘情遲散化的氣味
下世如泥沉沒都不懂得企起
從來失戀的歌都最感動人
沉重悔過絕對令人日漸失陷
發聲和字句結合情形更壞
寫得更全神日後傷得更深
從來失戀的歌都最傷害人
難受挫折極痛殘酷得多麼過份
沉睡我會做到無淚印
但歌詞和情感圍繞在床上怎樣訓
連共你合照亦盡化灰
滿街照播情歌
中傷得不夠麼
莫非為忘情感
定不可聽到回音
|
| 打完bl0g GE時間係; 2007-09-28 07:50 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | »
|