|
|
-3-UM.. 你好似未留CM b0!? 吾留CM就想走?!想死牙你\333/`信吾信我叫警察叔叔捉你牙!xD
| 好亂/33333\ |
分類: 未分類 |
今日..同牙囡傾電話`]]*''
佢真係有牙囡講甘好咩.. .
吾覺 .. .. 唉 ''好亂牙 !`
救命.. .聽日有PE喔/3333333\''
好吾想上,, ,
牙囡.吳家.古浚霆.CJ.aR YAN又出左街/333\''
得返魚魚陪我-﹏-
魚魚好偉大喔>///<''
嘻-V-啜啜卜>33333333<''
我不是一百分. ..我沒有動人成份 '' 我是一個傻人 !`不值得愛得這麼深 ,, ←發癲 .. 吾洗理*]]. ..
BY啡﹏
|
| 打完bl0g GE時間係; 2007-09-16 06:05 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
-3-UM.. 你好似未留CM b0!? 吾留CM就想走?!想死牙你\333/`信吾信我叫警察叔叔捉你牙!xD
| 二個死傻婆-0-今日一齊過XP'' |
分類: 未分類 |
今日-3-*'去補習`,,
同魚魚同房呢*\/*
同佢一齊差D笑死-V-*
約左佢2點半係新元朗中心等XPP''
本來諗住叫埋小薀去-口-*
但係魚魚吾中意佢.. .算- -
2點半去到等魚大小姐 .. '
佢遲左十五分鐘- -!?
搞錯 \口/*我算-3333-*
本少爺小人有大諒 ''
吾同你計較-\/-*
同魚魚去睇地獄十九層-0-
悶到嘔`,,聽歌..
聽聽下後尾仲訓著左-0-
散場果下比魚魚搖醒左-__-*
之後去買野拉'買耳環+買筆仔-3-
跟住去左公園座-0-
二個成個0N9婆甘-__-*]]
傻左-0-去M記食少少野*
之後返屋企-33333-*
好簡單甘過左一日XP'
BY啡﹏ |
| 打完bl0g GE時間係; 2007-09-15 08:12 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | »
|