好!今天終於知道 ..
世上再找不到天荒地老*
淨會講目前..承諾未兌現`
                                 
                                                     
hEI_84
暱稱: `◆hEyman;
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
最新文章
心痛*` ?
..>囗<*
2首歌xD`
- `這個聖誕不快樂*; ...
♥ 心一天比一天的痛-v...
文章分類
全部 (52)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
看不穿心意-3-!
你無有不知!我太在意-3-`
十套新衣;有八件穿一次.
朋友都知`我把你過份的關注*
好友名單
-3-UM.. 你好似未留CM b0!? 吾留CM就想走?!想死牙你\333/`信吾信我叫警察叔叔捉你牙!xD

好亂/33333\ 分類: 未分類

今日..同牙囡傾電話`]]*''
佢真係有牙囡講甘好咩.. .
吾覺 .. .. 唉 ''好亂牙 !`
救命.. .聽日有PE喔/3333333\''
好吾想上,, ,
牙囡.吳家.古浚霆.CJ.aR YAN又出左街/333\''
得返魚魚陪我-﹏-
魚魚好偉大喔>///<''
嘻-V-啜啜卜>33333333<''
 

我不是一百分. ..我沒有動人成份 '' 我是一個傻人 !`不值得愛得這麼深 ,,       ←發癲 .. 吾洗理*]]. ..

 

                                                                                BY啡﹏

打完bl0g GE時間係; 2007-09-16 06:05 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
-3-UM.. 你好似未留CM b0!? 吾留CM就想走?!想死牙你\333/`信吾信我叫警察叔叔捉你牙!xD

二個死傻婆-0-今日一齊過XP'' 分類: 未分類

今日-3-*'去補習`,,
同魚魚同房呢*\/*
同佢一齊差D笑死-V-*
約左佢2點半係新元朗中心等XPP''
本來諗住叫埋小薀去-口-*
但係魚魚吾中意佢.. .算-  -
2點半去到等魚大小姐 .. '
佢遲左十五分鐘-  -!?
搞錯 \口/*我算-3333-*
本少爺小人有大諒 ''
吾同你計較-\/-*
同魚魚去睇地獄十九層-0-
悶到嘔`,,聽歌..
聽聽下後尾仲訓著左-0-
散場果下比魚魚搖醒左-__-*
之後去買野拉'買耳環+買筆仔-3-
跟住去左公園座-0-
二個成個0N9婆甘-__-*]]
傻左-0-去M記食少少野*
之後返屋企-33333-*
好簡單甘過左一日XP'
 

 

                                                    BY啡﹏

打完bl0g GE時間係; 2007-09-15 08:12 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]