|
|
-3-UM.. 你好似未留CM b0!? 吾留CM就想走?!想死牙你\333/`信吾信我叫警察叔叔捉你牙!xD
| 仆街--* |
分類: 未分類 |
-__-''今日..又介多左幾條-0-..
比吳家{支}- -''上堂差D笑死-\/-*
江生好好笑XP,,
吾想上中文堂--*
個柒頭MISS好煩 ..
放學`*又撞到細佬-W-*
之後同牙囡行左去火車站. ..
{實}車-0-我屌牙-__-仆街*]
]搞到又比人鬧..
悲慘人生/333333\
上左基佬個BL0G*[[
搞錯牙 .. .佢撞到甘多人..
我1個都撞吾到囉 ..
正一衰人-0-*
上左MSN..
條仆街係MSN名度打不想再被妳傷我自尊L0''
明顯話我姐 .. 扮哂HURT甘.. .
次次都係我衰L0''
屌撚你麼,,冇野牙?
男仔可以甩女點解女吾可以甩仔?
0N尻.. 好憎你 \ /''算-0-
同魚魚+牙囡+古浚霆再+仆街牙哥傾mSn-3-
m0nEy嫂竟然要小丸子-0-o哂`,,
我話我屋企有..仆街牙哥話l0--*
比我個個比m0nEy嫂l0- -!?
又係一個衰人-33333333-*
bY啡﹏
|
| 打完bl0g GE時間係; 2007-09-14 09:16 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
-3-UM.. 你好似未留CM b0!? 吾留CM就想走?!想死牙你\333/`信吾信我叫警察叔叔捉你牙!xD
« | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
|