Cursor by www.Soup-Faerie.Com Cursor by www.Soup-Faerie.Com
haha117
暱稱: -`Haha!!* >w<
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2012-08-17
0813
0809
0806
0730
文章分類
全部 (560)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
*-Cookies@Stephy" ....
-`子勤''
Bird..
Zoe"﹏
[ 鍾嘉汶_+/
[= 安安~
[[ 腳芷__+
[[Ruby*..
['`Twins__+
''白朱古力..*
''邱邱*...
`'My Photo..*-
`'◆牙Kit﹏ ]*
`°*◆喱,,
~阿輝' '
~細Zoe"
~瑩..Xanga''
★..牙Ling ●,,
▋_Gabbie*!..
令令Janice=]
素欣妹日記板,,
婉鈞//
無名的安安..-U-
嬋嬋XaNga*
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 560
留言總數: 184
今日人氣: 33
累積人氣: 10071
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

  要常常喜樂,不住的禱告,凡事謝恩;因為這是神在基督耶穌裡向你們所定的旨意。
[ 帖撒羅尼迦前書5:16-18* ]

`"|!◆_ 3 , 4﹏*

HALO*  牙爸岩岩終於洗完部腦LU" 

好野!!  上到網!!!  lO分HAPI* >u<

係我上唔到網時間 ,, 發覺上唔到網都可以好開心家"  更+培育左我 ...

l 放學返到屋企就訓教的習慣 -o-"

此日記出產時間::2006-03-04 01:56 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]    

   [[  2006 年 3 月 4 日  星期六 ]]                                                                                                            THX for God* > U <"



  要常常喜樂,不住的禱告,凡事謝恩;因為這是神在基督耶穌裡向你們所定的旨意。
[ 帖撒羅尼迦前書5:16-18* ]

`"|!◆_ 2 , 22﹏*

YESTERDAY LA ,, 部腦冇LA LA上唔到網 ... 幾驚整唔返牙!! 

冇電腦玩既日子有點兒難過呢*  好無聊牙*

TODAY LA ,, 牙爸終於整返好部腦LA ... 開心屎了!!

又係甘LA ,, 放學MISS FOK留我地係CLASSROOM度補MATHS WOR ... 去屎吧"

好快就做完張W.S. LA ,, 做HW ... 容SIR黎左牙!!  可以早D走LU*

拿拿林返左屋企 ,, 訓教*

此日記出產時間::2006-02-22 11:39 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]    

   [[  2006 年 2 月 22 日  星期三 ]]                                                                                                            THX for God* > U <"



  要常常喜樂,不住的禱告,凡事謝恩;因為這是神在基督耶穌裡向你們所定的旨意。
[ 帖撒羅尼迦前書5:16-18* ]

`"|!◆_ 2 , 2O﹏*

TODAY OK LA*  唔想上堂牙 ... 想訓教 ,, 玩!!  只可惜我要留心聽書"

I.S.2堂牙 ... 牙SIR講書講得好慢WOR ,, 好多人都勁眼訓了*  

普通話LA ... lO分無聊"  音樂牙 ,, I LIKE IT*  唱左首歌 ... 精神得多!!

ENG ,, 教左D野 ... QZ左成堂~~  LUNCH ,, 繁忙得很 ... 搵人地拎$$ ,, 無奈了*  聽日要去寫意軒EAT LUNCH MA ...

幫手收$$ ,, D人又唔俾WOR ... 想點牙!!  某人仲話我唔明LO ,, 仲要俾佢鬧WOR*  好憫牙!!!!!!!  想喊LA"

基教 ... MISS 冇返到 ,, 訓左成堂 ... 將所有發洩寫左落張紙度 ,, 撕爛了"  心情好得了 ... >u<

CHIN 2堂 ,, 成堂[[ 讀報紙 ... 談感受 ]]匯報 ... OK LA"  好憎D人係度勁嘈!!  l D 都唔識尊重人家!!

放學LA ,, 去[[ 女聲 ]]勁少人牙 ... 開左首新歌 ,, 又容易唱又好好聽牙* GD*

此日記出產時間::2006-02-20 11:33 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]    

   [[  2006 年 2 月 20 日  星期一 ]]                                                                                                            THX for God* > U <"



  要常常喜樂,不住的禱告,凡事謝恩;因為這是神在基督耶穌裡向你們所定的旨意。
[ 帖撒羅尼迦前書5:16-18* ]

`"|!◆_ 心理測驗*ll!

HA HA ... 無聊得很 ,, 我玩左D心理測驗牙 ... 有D好好笑牙!!  千祈唔好偷睇答案牙 ,, 否則就唔好玩LA*

有點唔準家 ... BUT好好笑家!!

www.mathsking.net/test/lovetest2.html << 愛情占卜 ... l D 都唔準 ,, BUT 勁好笑牙!!  玩下LA!!

http://nicwong.com/test/psycho/spirit_age.html << 精神年齡鑑定 ... 應該好多人都玩過家!! 我第 l 次玩乍*,,

我既結果如下LA"                鑑定結果:

                                 您的精神年齡10歲

                                與您實際年齡差-3歲

   幼稚度72%   成熟度18%  老化度3%  << HA* 幼稚得很牙我 ... 成個細路女甘既 ,, 都冇乜老過牙 ... YEAH*  -o-

你係溫柔, 騰雞, 努力家, 定開心果?

假期若要去玩, 會去邊度?
A 遊樂場 (------> 1)
B 睇戲或shopping (------> 2)

1 . 若要幫媽咪做家務, 會寧願做邊樣?
A. 食飯後執野 (------> 4)
B. 洗廁所 (------> 6)

2. 若同朋友仔玩, 會去邊度?
A. 自己屋企 (------>3)
B. 朋友仔屋企 (------> 6)

3. 若同自己鍾意o既人表白, 會:
A. 以ICQ 、e-mail 、書信 (------> 7)
B. 係電話度講 (------> 6)

4. 有男仔向你表白, 會第一個同邊個講?
A. 好朋友 (------> 8)
B. 屋企人 (------> 5)

5. 會睇邊本書?
A. 愛情小說 (------> 9)
B. 懸疑推理小說 (------> 10)

6. 若有男仔講鹹濕o野?
A. 第一時間〔較〕腳走人 (------> 7)
B. 詐唔知, 豎起耳仔聽 (------> 5)

7.訓覺著咩衫?
A. 運動衫或 tee (------> 10)
B 睡衣 (------> 11)

8. 出街唔知著乜衫好, 會點?
A. 著番尋日個套 (------> 5)
B. 問媽咪意見 (------> 9)

9. 對你o黎講, 邊樣較重要?
A. 相簿 (------> A)
B. 飾物 (------>B)

10. 會揀睇咩運動比賽?
A. 排球 (------> C)
B. 足球 (------> B)

11. 若同屋企人去旅行, 會:
A. 去溫泉區慢慢歎 (------> D)
B. 匆忙去勻所有名勝 (------> C)







A. 溫柔的喊包
魅力 : 對別人好、溫柔是你的一大魅力,你對任何人都可以一視同仁般十分親切,
所以人人都喜歡你, 而你也樂於助人, 看到別人有難你一定不會袖手旁觀。
弱點: 喊包的你十分眼淺, 甚麼也可喊一大埸, 別人對你好, 你又喊;別人對人差,你又喊。 看書、睇戲更是你盡情流眼淚的時候。



B. 騰雞的可靠人
魅力 : 你是朋友、同事們的顧問、錦囊,
因為遇到問題時,他們一定第一個想起你在緊密的的時候,
你很多時也可以提供中肯的意見, 十分受用呢!
弱點: 你有時會很騰雞, 又有大頭蝦的一面,
但當然都是在一些小事上了,要不然你又怎會成為別人的顧問呢!


C. 厭倦的開心果
魅力 : 你是一個眾人的開心果, 在任何時候也可以話題多多,
充滿歡笑聲,面上亦常常掛如有著燦爛陽光。
弱點: 你的弱點是沒有耐性, 很快厭倦, 做事容易半途而廢,
三分鐘熱度,俾你激死!


D. 尋氣的努力家
魅力 : 努力、認真是你的一大優點和魅力,
做任何事你都會全力以赴,做到最後
,絕不會半途而廢, 而且功課又好, 常成為別人的偶像。
弱點: o尋氣是你的缺點, 有甚麼事要你解釋的話,
你一定會長篇大論的, 滔滔不絕, 而且更有點漏口呢! << 我做完E個心理測驗LA ... 你係咩牙?? 我估你地個認為我

係[[ 開心果 ]]LA* 我都估唔到LO" 我係 l 個溫柔既喊包牙 -o-

只不過有陣時真係好容易喊既 ... BUT我覺得開心果都好似我牙!!

 

此日記出產時間::2006-02-19 10:25 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]    

   [[  2006 年 2 月 19 日  星期日 ]]                                                                                                            THX for God* > U <"



`"|!◆_ 2 , l9﹏*

TODAY好乖乖牙我 ,, 有返到主日學牙!!  係度勁玩*

之後LA ... 去左做彼得班助教 ,, 好悶 ... D細佬好煩牙!!

E+仲開始每月做2次助教TIM ,, BUT唔緊要LA ... 牙XX係度米得LO"  HA*

等左好耐牙 ,, 等GABBIE練完琴去EAT LUNCH ... 牙樂 + ZoE都黎 l 齊WOR ,, 好野!!!

去左仙桃園EAT DINNER ,, 見到約拿單個班牙  -o-

開始EAT LUNCH LA*  個WAITER拎野飲手震WOR ... 成班笑左好耐!!

食野LA ,, ZoE + GABBIE食野個樣好好笑 ... 笑屎左我LA" 

牙樂係度計時WOR ,, 無聊得很!!  第 l 啖飯同第 2 啖飯之間隔左[[ O:l:l8 ]]<< l分l8秒!!  笑爆咀LO*

最後EAT左3OMINS就EAT 完LA ... 最慢的都是我 ,, 個個留返最後啖飯等我 ... THX哂* HA HA!!

EAT完返左教會 ,, 打羽毛球 + 傾計 ... 好玩的!!  4:OOP.M.回到家了!!

聽日真的不願要上課牙*

此日記出產時間::2006-02-19 10:04 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]    

   [[  2006 年 2 月 19 日  星期日 ]]                                                                                                            THX for God* > U <"