| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
要常常喜樂,不住的禱告,凡事謝恩;因為這是神在基督耶穌裡向你們所定的旨意。
[ 帖撒羅尼迦前書5:16-18* ] |
|
`"|!◆_ 2 , l8﹏*
TODAY LA ,, l2:l5P.M.先起身!! 天氣涼左好多 ,, 你都唔好凍親牙*
之後 ... 整埋D野就去左團契" GABBIE帶詩 ,, 週會係[[ 靈食物語 ]] ... 有點兒沉悶的*
分享WOR ,, 好多人派哂成績表LA ... 成績好 OR 壞都要 ... 盡力再+多 l 點點吧!!!
好快完左 ,, 為某事心情DOWN左 ... 好羨慕D人牙 T^T
同牙牛 + GABBIE + 牙汶去左 7-ll 度 EAT 野* 見左D野 ,, 嘔甸LA*
冇幾耐 ... GABBIE + 牙牛搭車車走LU" GABBIE下★期六去玩唔返WOR~~
同左牙汶去EAT DINNER ,, 食我愛的烏冬!!! YEAH*
EAT 完係甘走黎走去 ... 仲去淋雨TIM ,, 好玩牙 ... 可以短暫忘記煩惱吧"
返左去教會LA ,, 眉眉姐講道牙 ... 有D悶!!
冇幾耐走人LU* 好凍牙 ,, 仲要落雨TIM!!
@GABBIE...
成績唔好 ,, 唔緊要!! 下次再+油 ... 收復失地吧* 不用那麼消極的!! 你有些比我好呢* >u<
@牙汶 ,,
下次考試要+油LA你 ,, 唔好甘懶牙!! 唔好玩甘多 ... 努力D LA!!
@筠 ...
下次小心LA ,, 睇定D先BUY LA" 經 l 事 ... 要長 l 智呢!! HA*
|
| 此日記出產時間::2006-02-18 11:23 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
[[ 2006 年 2 月 18 日 星期六 ]] THX for God* > U <" |
|
要常常喜樂,不住的禱告,凡事謝恩;因為這是神在基督耶穌裡向你們所定的旨意。
[ 帖撒羅尼迦前書5:16-18* ] |
|
`"|!◆_ 2 , l7﹏*
TODAY 8:OOA.M. 去左見家長!! 好驚MISS FOK*
嘩!! D成績唔錯WOR ,, 名次中上LA" 接受到 ...
操行當然係A LA ,, 23/2又可以去[[ 優異生午餐會 ]] ... 正牙!!
8:4OA.M.返到屋企HEA ,, 玩電腦 ... 訓覺!!! 好 l 個無聊既 l 日LA*
TONIGHT ,, 因為牙媽牛一WOR ... 出左去[[ 扒王之王 ]] ,, 好味 ...
仲食左3文魚個D ,, xDD
返屋企又食B-DAY CAKE!! 又大個又好食 ... 正牙* 好多CREAM牙 ,, 好彩都唔會好肥姐~~
睇TV ... 訓教 ,, 食野 ... 好無聊 ,, BUT好HAPI ﹏
|
| 此日記出產時間::2006-02-17 10:27 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
[[ 2006 年 2 月 17 日 星期五 ]] THX for God* > U <" |
|
要常常喜樂,不住的禱告,凡事謝恩;因為這是神在基督耶穌裡向你們所定的旨意。
[ 帖撒羅尼迦前書5:16-18* ] |
|
..|!|°+★ 把Post 相相 ﹏*_x!
全部係屋企度影家 ... 好似好暗牙!!!
<<張相相轉唔到WOR!! ... E張係書展張COUTOM牙 ,, 唔係好令WOR!!
<<牙媽最中意食既朱古力牙 ... 有D苦TIM* >﹏<
<<E盒野係我今日BUY家* 我中意E幅圖牙!!
好CUTE牙!!!
<<個盒野既封面牙 ,, 都幾令令家*
 <<入面有令令貼紙 ... 好可愛牙"
得閒影左D相再PO出黎LA*
|
| 此日記出產時間::2006-02-16 10:39 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
[[ 2006 年 2 月 16 日 星期四 ]] THX for God* > U <" |
|
`"|!◆_ 2 , l6﹏*
呵2 ... 聽日家長日牙 ,, 唔洗上堂牙* 心情爆HAPI牙" xDD"
今日LA ... 差D遲到牙 ,, 嚇屎我LA*
頭2堂係我愛的中屎 ... 好好玩 ,, MISS CHAN CHAN 又講得好!!
之後LA ... 家政WOR" 整[[ 麵包布甸 ]] ,, 好玩~!! 整左出黎好[[ 流 ]]牙* -O-
CHIN LA ... 派左默書BK 就去左HALL個書展LU ﹏ 睇左好多野!!!
LUNCH LU ,, ON DUTY" 悶屎LA ... 我聽日唔ON DUTY LA!!
ENG ,, 教書 ... 俾HW ,, 好快過左__
MATHS ... 悶爆牙 ,, 都唔明牙SIR講咩 ... 算把LA*
放學LA ,, 唔洗幫牙SIR整野 ... 返屋企LU"
聽日我8:ooa.m.見家長牙 ,, 見完可以自己 l 個係屋企玩 ... 正牙* 冇人管的感覺好好呢*ll!
|
| 此日記出產時間::2006-02-16 10:08 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
[[ 2006 年 2 月 16 日 星期四 ]] THX for God* > U <" |
|
要常常喜樂,不住的禱告,凡事謝恩;因為這是神在基督耶穌裡向你們所定的旨意。
[ 帖撒羅尼迦前書5:16-18* ] |
|
`"|!◆_ 2 , l5﹏*
TODAY DY4 ... 我最中意既DY*
今朝早會又要ON DUTY ,, 見到有人俾 MISS LEE 捉左牙 ... 話佢電頭髮 ,, 電得好令令牙*
CHIN ... MISS LAU講得悶左D ,, 好眼訓牙* 一路聽 ... 一路做埋[[ 鄰人 ]]問答!!
ART ,, DESIGN張[[ 藏書票 ]] ... 冇靈感WOR" -o-
MATHS ,, 好悶呢* QZ ... 做數!!
LUNCH ,, 又冇得去[[ 女聲 ]]" 只是無聊地ON DUTY!! =[
孖堂電腦堂 ... MISS帶同學出去沙田 ,, 一堂做HW ... 一堂訓左教!! 好好訓牙*
生活課 ,, MISS LAU上牙" =] 講咩[[ 新聞 ]]WOR*
放學LA ... 同左牙欣 + 牙婷 + 招招 + 蘇蘇 + 朱寶去左 CATEEN DESIGN 歷屎既[[ 奧運5環 ]] ,,
牙欣DRAW得好令令牙 ... 羨慕牙!!
|
| 此日記出產時間::2006-02-15 10:47 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
[[ 2006 年 2 月 15 日 星期三 ]] THX for God* > U <" |
« | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | ... | 112 | »
|