| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
要常常喜樂,不住的禱告,凡事謝恩;因為這是神在基督耶穌裡向你們所定的旨意。
[ 帖撒羅尼迦前書5:16-18* ] |
|
`"|!◆_ 2 , lo﹏*
本來打好LA ... 無LA LA ,, 又Hand左 ... 無奈* -o-
TODAY心情變好了 ... THX" =] 搵到斯斯都我印野LA ,, looooooooo ... THX!! 其他組仲好過自己個組 ,, 唉~~
頭孖堂MATHS ... QZ牙 ,, 有 l 堂係勁計數* 悶悶的 ... 快要睡著了 ,, Zzzzzz
過左 普通話 ... CHIN ,, 到左 中文閱讀課 ... 寧靜lo分 ,, 真是 l 個睡覺的好地方 ... 有D人睡著了*
LUNCH ,, 同左牙WING走黎走去!! 睇 水火箭決賽 ... 嘩!! 飛得好高牙* 精彩極了!!!
聽講 冠 ,, 亞 ... 季 3名中 ,, 有2個都係2A拎WOR*唔係掛 ... 我才不信呢!!
週會LA ,, 學校請左[[ 火柴人 ]]既設計者 ... 好似叫[[ 黃毅之 ]] ,, 講得不錯 ... 可惜太悶了~~
ENG ,, D衰人唔記得帶齊野 ... MISS YIU好嬲嬲 ,, 鬧人都用左勁多時間 ... 好快落堂LA*
快快歸家了 ,, 睡 l 陣再算LA*
|
| 此日記出產時間::2006-02-10 11:38 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
[[ 2006 年 2 月 10 日 星期五 ]] THX for God* > U <" |
|
要常常喜樂,不住的禱告,凡事謝恩;因為這是神在基督耶穌裡向你們所定的旨意。
[ 帖撒羅尼迦前書5:16-18* ] |
|
`"|!◆_ 2 , 9﹏*
好嬲 ... 好憫 ... 好想打人!!!
點解次次分組既野都係我做哂牙!!!
D人又照拎D分WOR ... 頂!!!
好憎D組員 x loooooooooooooooooooooooooooooooooooooo ...
恨不得把他們殺光!!! >/\<
又 l 次 灰 到 極 點 !!!
你可會明瞭我心中的無奈 ... 無助呢??
|
| 此日記出產時間::2006-02-09 10:08 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
[[ 2006 年 2 月 9 日 星期四 ]] THX for God* > U <" |
|
要常常喜樂,不住的禱告,凡事謝恩;因為這是神在基督耶穌裡向你們所定的旨意。
[ 帖撒羅尼迦前書5:16-18* ] |
|
`"|!◆_ 2 , 8﹏*
Today開始有[[ 外評 ]]黎La ,, 冇咩特別 ... 米又係成乍人!! -o-
I.S.堂La ,, 教[[ 摩擦力 ]] ... 牙Sir整D野 ,, 笑屎我La*
煲冬瓜堂 ... Miss Lee唔知禁左咩制 ,, 搞到成堂播音樂 ... 我總覺得個隻音樂好似某廣告既Music!! Ha~~
過左好多堂 ,, 到Last孖堂Chin ... 2堂用左黎講[[ 唐詩 ]] ,, 好搞笑呢!! E 2堂特別快就過左Lu*
閃 ... 閃 ... 閃 ... 閃 ... 閃 ... 閃 ... 閃 ... 閃 ... 閃 ... 閃 ... 閃 ... 閃 ... 人 ... Lu!!!
|
| 此日記出產時間::2006-02-09 12:49 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
[[ 2006 年 2 月 8 日 星期三 ]] THX for God* > U <" |
|
要常常喜樂,不住的禱告,凡事謝恩;因為這是神在基督耶穌裡向你們所定的旨意。
[ 帖撒羅尼迦前書5:16-18* ] |
|
`"|!◆_ 2 , 7﹏*
Today 都 ok La ... 起身 ,, 返學 ... 我都唔記得要係操場集隊 ,, 唔記得左琴日要拎中史BK ... 頂瓜瓜*
返到課室Lu ,, 換書牙 ... 換左本[[ 十三年歲的深秋 ]] ,, 聽講好好睇wor!!
我愛的中史孖堂La ... 4個人冇帶BK ,, 好人的 Miss Chan Chan 冇鬧我 ... 仲俾我拎番本BK~~
好玩的家政孖堂 ,, 整[[ 蒸釀豆腐 ]]!! 好好笑Lo ... 牙婷做d野 ,, 笑屎左我* 都幾好玩牙 ... 整得唔錯唔錯!! Yummy yummy!!
洗碗碟個時 ,, 個校工牙嬸阻住哂wor* 明明洗得好乾淨 + 抹緊d碗碟 ... 無端端將我抹好既野又整d泡泡落去!!
唔該La ,, 唔幫手仲甘整牙 ... 好想鬧佢!! But我選擇忍左e位牙嬸 ﹏
跟住 CHIN ... ENG ,, MATHS ... 都係甘過La" But堂堂都上得好Hapi家!!
放學 ,, 去左操場放[[ I.S.水火箭 ]] ... 我個枝放得唔高牙 ,, 唔緊要La~~
|
| 此日記出產時間::2006-02-07 07:19 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
[[ 2006 年 2 月 7 日 星期二 ]] THX for God* > U <" |
|
要常常喜樂,不住的禱告,凡事謝恩;因為這是神在基督耶穌裡向你們所定的旨意。
[ 帖撒羅尼迦前書5:16-18* ] |
|
`"|!◆_ 2 , 6﹏*
琴晚 l : 3oa.m. 成間屋都漆黑 l 片 ,, 因為成家人都訓哂覺覺豬Lu ... 連平時好晏訓既牙媽都訓埋 ,, 少可wor"
習慣 2 : ooa.m.訓既我 ... 訓唔著 ,, 諗起他 + 他 + 她 + 她 + 牠 + 它 ... Hapi的*
l 朝早起左身 ,, 眼訓的 ... 6 : 55a.m.望見街外 ,, 有柔和陽光 ... 令我心情變得興奮了!!
回到class ,, 有個同學剪左[[ 齊陰 ]] ... l 睇就知想扮令令既Rainie La ,, but佢扮得好ugly* >u<"
唉* 又係俾Miss Fok話Lo ... 佢話我唔記得 ,, 不如話佢冇講清楚!!
Day 4 係我既 Day ... 冇咩hw ,, 容Sir Lo ... 唔見左我本家課BK ,, 搞錯牙*
放學要整埋壁報 ... 整到5 : lop.m.先整好 ,, 閃人Lu* 為左整壁報 ... 連好玩的[[ 女聲 ]]都冇得去!! 唔抵牙!!
|
| 此日記出產時間::2006-02-07 01:23 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
[[ 2006 年 2 月 6 日 星期一 ]] THX for God* > U <" |
« | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | ... | 112 | »
|