| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
要常常喜樂,不住的禱告,凡事謝恩;因為這是神在基督耶穌裡向你們所定的旨意。
[ 帖撒羅尼迦前書5:16-18* ] |
|
`"|!◆_ 2 , l4﹏*
情人節快樂!!!
冇咩特別牙* 情人節都要返學既 ... 上堂LO"
THX所有送CHOCOLATE俾我既人LA* 粒粒都好好味牙 ,, SWEET SWEET 牙!!
頭 2 堂 P.E. LA ... MISS 冇返LO ,, 去左 2B 班度HEA + 溫習 + 訓覺覺豬甘樣___好精神牙 >u<
ENG ... 好快過左LU ,, 成堂 騰文 + 做HW乍"
MATHS ... 唔係好明牙SIR講咩LO ,, 屎得LA*
LUNCH ... 又係ON DUTY ,, 好無聊WOR~~
中屎 ... QZ ,, 教書 ... 開始教唐朝LA!!
CHIN ,, DICT馬說 ... 錯左D牙 ,, MISS LAU講鄰人個課 ... 好悶悶* 有D人又釣魚!!
放左學 ,, 整埋D野 ... 同左牙WING WING行黎行去牙"
唔制牙* 你BUY左我最LOVE個隻公仔 ,, 係我既[[ 搶我心頭好的頭號敵人 ]]!!
|
| 此日記出產時間::2006-02-14 11:35 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
[[ 2006 年 2 月 14 日 星期二 ]] THX for God* > U <" |
|
要常常喜樂,不住的禱告,凡事謝恩;因為這是神在基督耶穌裡向你們所定的旨意。
[ 帖撒羅尼迦前書5:16-18* ] |
|
`"|!◆_ 2 , l3﹏*
好無聊既 l 日 ... 又係返學LA ,, 放學LA ...
好悶LA!!
平凡地過了TODAY*
|
| 此日記出產時間::2006-02-13 11:01 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
[[ 2006 年 2 月 13 日 星期一 ]] THX for God* > U <" |
|
要常常喜樂,不住的禱告,凡事謝恩;因為這是神在基督耶穌裡向你們所定的旨意。
[ 帖撒羅尼迦前書5:16-18* ] |
|
`"|!◆_ 2 , l 2 ﹏*
正月十五牙today ... 琴既訓唔到 ,, 5:3oa.m.終於訓到LA*
由到太晏訓 ... 8點幾起唔到身 ,, SOR!! 下次 l 定會返LA__
l2點幾返到教會 ... 同左筠EAT LUNCH* EAT完去左BUY野 ,, 返左教會!!
返[[ 敬拜隊訓練 ]] ... 幾好玩牙!! 完左 ,, 牙帶話TONIGHT去睇花燈*
好無奈Lo ... 牙邊個又去LO ,, 下次佢去我唔去LA* 好快走人LU ...
|
| 此日記出產時間::2006-02-13 10:56 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
[[ 2006 年 2 月 12 日 星期日 ]] THX for God* > U <" |
|
`"|!◆_ Zoe 牛 l 牙 ﹏*
ZoE
!!!
大 l 歲LA* 開開心心LA!!! 快快樂樂LA!!!

|
| 此日記出產時間::2006-02-12 02:16 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
[[ 2006 年 2 月 12 日 星期日 ]] THX for God* > U <" |
|
要常常喜樂,不住的禱告,凡事謝恩;因為這是神在基督耶穌裡向你們所定的旨意。
[ 帖撒羅尼迦前書5:16-18* ] |
|
`"|!◆_ 2 , l l ﹏*
今朝牙 PRISCILLA 傻家 ... 9:ooa.m.甘早打黎問CHIN問答!!! HA* 傾傾下話出街 ,, 甘就出左去 MK LA__
同埋佢 l 齊搭 66x 出去MK ... 係度勁傾計 ,, 聽MP3 ... 搭到好暈牙~~ 差D落錯車LO ,, 嚇屎人LA"
去左朗豪坊LO ... 梗係去[[ 無印 ]] ,, BUY左好多野 ... KAI家!! 無印D野簡單得黎令令的*
去左[[ 新の城 ]]LA ,, BUY左個令令袋乍 ... 行左好耐牙!!
之後 ,, 為左幫牙 PRISCILLA BUY CHEESE CAKE ... 甘就行左去[[ 女人街 ]]個度* 好彩我搵到牙!!!
行多一陣MK ,, 唔小心落左去[[ 新の城 ]]最下個層 ... 嘩!! 好多影貼紙相機個度LA ,, 好多飛仔牙 ... 驚驚牙!! >﹏<
甘就搭左地鐵去荃灣WOR ,, 去影左令令貼紙相 ... 行左陣 ,, 好好味牙D 煎釀3寶*
之後 ... 6:oop.m.終於搭BUS回家去了!!! 由於架車車好少人 ,, 我地就勁發癲 ... 唱歌 ,, 影相相 ... 聽MP3!!!
好好玩牙!! 我地係BUS上層度玩 ,, 走黎走去* 我唔知點解無LA LA起身講左句 ... [[ 香港人站起來 ]] ,,
KAI左LA我* HA ... 係度勁唱左好多歌仔!! 又勁影相 ,, PRISCILLA照得好手震 ... 笑KAI左我LA"
TODAY IS A HAPI DAY!!!
|
| 此日記出產時間::2006-02-12 02:08 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
[[ 2006 年 2 月 11 日 星期六 ]] THX for God* > U <" |
« | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | ... | 112 | »
|