Cursor by www.Soup-Faerie.Com Cursor by www.Soup-Faerie.Com
haha117
暱稱: -`Haha!!* >w<
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2012-08-17
0813
0809
0806
0730
文章分類
全部 (560)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
*-Cookies@Stephy" ....
-`子勤''
Bird..
Zoe"﹏
[ 鍾嘉汶_+/
[= 安安~
[[ 腳芷__+
[[Ruby*..
['`Twins__+
''白朱古力..*
''邱邱*...
`'My Photo..*-
`'◆牙Kit﹏ ]*
`°*◆喱,,
~阿輝' '
~細Zoe"
~瑩..Xanga''
★..牙Ling ●,,
▋_Gabbie*!..
令令Janice=]
素欣妹日記板,,
婉鈞//
無名的安安..-U-
嬋嬋XaNga*
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 560
留言總數: 184
今日人氣: 23
累積人氣: 10061
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

  要常常喜樂,不住的禱告,凡事謝恩;因為這是神在基督耶穌裡向你們所定的旨意。
[ 帖撒羅尼迦前書5:16-18* ]

`"|!◆_ 2 , l4﹏*

情人節快樂!!!

冇咩特別牙*  情人節都要返學既 ... 上堂LO"

THX所有送CHOCOLATE俾我既人LA*  粒粒都好好味牙 ,, SWEET  SWEET 牙!!

頭 2 堂 P.E. LA ... MISS 冇返LO ,, 去左 2B 班度HEA + 溫習 + 訓覺覺豬甘樣___好精神牙 >u<

ENG ... 好快過左LU ,, 成堂 騰文 + 做HW乍"

MATHS ... 唔係好明牙SIR講咩LO ,, 屎得LA*

LUNCH ... 又係ON DUTY ,, 好無聊WOR~~

中屎 ... QZ ,, 教書 ... 開始教唐朝LA!!

CHIN ,, DICT馬說 ... 錯左D牙 ,, MISS  LAU講鄰人個課 ... 好悶悶*  有D人又釣魚!!

放左學 ,, 整埋D野 ... 同左牙WING  WING行黎行去牙" 

唔制牙*  你BUY左我最LOVE個隻公仔 ,, 係我既[[ 搶我心頭好的頭號敵人 ]]!!

此日記出產時間::2006-02-14 11:35 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]    

   [[  2006 年 2 月 14 日  星期二 ]]                                                                                                            THX for God* > U <"



  要常常喜樂,不住的禱告,凡事謝恩;因為這是神在基督耶穌裡向你們所定的旨意。
[ 帖撒羅尼迦前書5:16-18* ]

`"|!◆_ 2 , l3﹏*

好無聊既 l 日 ... 又係返學LA ,, 放學LA ...

                    好悶LA!!

     平凡地過了TODAY*

此日記出產時間::2006-02-13 11:01 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]    

   [[  2006 年 2 月 13 日  星期一 ]]                                                                                                            THX for God* > U <"



  要常常喜樂,不住的禱告,凡事謝恩;因為這是神在基督耶穌裡向你們所定的旨意。
[ 帖撒羅尼迦前書5:16-18* ]

`"|!◆_ 2 , l 2 ﹏*

正月十五牙today ... 琴既訓唔到 ,, 5:3oa.m.終於訓到LA*

由到太晏訓 ... 8點幾起唔到身 ,, SOR!! 下次 l 定會返LA__

l2點幾返到教會 ... 同左筠EAT  LUNCH*   EAT完去左BUY野 ,, 返左教會!!

返[[ 敬拜隊訓練 ]] ... 幾好玩牙!!  完左 ,, 牙帶話TONIGHT去睇花燈*

好無奈Lo ... 牙邊個又去LO ,, 下次佢去我唔去LA*  好快走人LU ...

此日記出產時間::2006-02-13 10:56 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]    

   [[  2006 年 2 月 12 日  星期日 ]]                                                                                                            THX for God* > U <"



`"|!◆_ Zoe 牛 l 牙 ﹏*

ZoE !!!

       大 l 歲LA*              開開心心LA!!!                快快樂樂LA!!!

                                        

此日記出產時間::2006-02-12 02:16 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]    

   [[  2006 年 2 月 12 日  星期日 ]]                                                                                                            THX for God* > U <"



  要常常喜樂,不住的禱告,凡事謝恩;因為這是神在基督耶穌裡向你們所定的旨意。
[ 帖撒羅尼迦前書5:16-18* ]

`"|!◆_ 2 , l l ﹏*

今朝牙 PRISCILLA 傻家 ... 9:ooa.m.甘早打黎問CHIN問答!!!  HA*  傾傾下話出街 ,, 甘就出左去 MK  LA__

同埋佢 l 齊搭 66x 出去MK ... 係度勁傾計 ,, 聽MP3 ... 搭到好暈牙~~  差D落錯車LO ,, 嚇屎人LA"

去左朗豪坊LO ... 梗係去[[ 無印 ]] ,, BUY左好多野 ... KAI家!!  無印D野簡單得黎令令的*

去左[[ 新の城 ]]LA ,, BUY左個令令袋乍 ... 行左好耐牙!! 

之後 ,, 為左幫牙 PRISCILLA  BUY  CHEESE  CAKE ... 甘就行左去[[ 女人街 ]]個度*  好彩我搵到牙!!!

行多一陣MK ,, 唔小心落左去[[ 新の城 ]]最下個層 ... 嘩!! 好多影貼紙相機個度LA ,, 好多飛仔牙 ... 驚驚牙!! >﹏<

甘就搭左地鐵去荃灣WOR ,, 去影左令令貼紙相 ... 行左陣 ,, 好好味牙D 煎釀3寶*

之後 ... 6:oop.m.終於搭BUS回家去了!!!  由於架車車好少人 ,, 我地就勁發癲 ... 唱歌 ,, 影相相 ... 聽MP3!!!

好好玩牙!! 我地係BUS上層度玩 ,, 走黎走去* 我唔知點解無LA LA起身講左句 ... [[ 香港人站起來 ]] ,,

KAI左LA我* HA ... 係度勁唱左好多歌仔!!  又勁影相 ,, PRISCILLA照得好手震 ... 笑KAI左我LA"

                         TODAY  IS  A  HAPI  DAY!!!

此日記出產時間::2006-02-12 02:08 AM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]    

   [[  2006 年 2 月 11 日  星期六 ]]                                                                                                            THX for God* > U <"