今日爸爸媽媽同姨姨佢地帶左我去塔石廣場,等我可以陏動下,
其實我都吾係第一次去塔石廣場架啦~
果度有好多烏烏架,我一見到佢地我就好開心,好興奮架啦~
果然今日我去到果陣,已經有好多烏烏係度等緊我啦!
我就梗係吾會放過佢地啦~
一於走去捉住佢地玩先得!
不爸爸媽媽佢地好似好驚我同d烏烏玩咁架~
每次我跑過去d烏烏度,想摸佢地果陣,
爸爸媽媽就會即刻大叫”吾好呀!”咁架啦~
乜d烏烏真係咁得人驚咩??
雖然佢地就真係冇我咁得意~
但係我覺得佢地都真係好可愛喎~
爸爸媽媽……你地之前都有買過隻烏烏比我啦~!
點解依加又吾比我同佢地玩呀??
不過原諒你地啦~睇在你地帶我去禮記食雪糕ge份上咋!!
到左夜晚,爸爸媽媽公公婆婆同埋姨姨佢地帶左我去新濠天地呀!
去睇美人魚,睇天幕喎~
車~我之前都睇過啦~爺爺嫲嫲同姑媽帶我去架!
美人魚就真係幾靚ge~睇多幾次都冇所謂!!
不過天幕就怕怕啦~今次好次恐布過上次咁ge!!
我今次睇天幕果陣驚驚呀!喊呀~~
結果要媽媽攬到我實一實,我先停左冇喊咋~
爸爸媽媽我一早都同你地講左好得人驚架啦!!
你地都仲帶我去,真係想嚇嚫你地個寶貝仔咩~
媽媽的話:
每次帶嚫B仔去塔石廣場,B仔都會周圍走,見到咩都追一餐,
初初去果陣,自己又未行得穏喎,我真係好驚佢跌嚫架!!
其實都吾係帶過B仔去過好多次咋,好似三四次度啦~
不過第二次帶B仔去果陣,去到對開果條斑馬線咋,
佢就已經好興奮,係咁指住塔地廣場ge方向,要落地啦~
真係吾可以睇小依加d BBge記憶力呀!!
而上一次B仔去睇完天幕之後,返到屋企,
B仔已經係咁同我指手畫腳,又噤耳仔,又轟隆轟隆咁~
我問佢驚吾驚,佢就係咁拍個心口仔,
可能佢平時真係太古靈精怪啦~我仲以為佢同我玩!!
原來佢真係咁驚架喎~
上次爺爺已經話左比我知B仔佢驚驚架啦~
一路睇一路要爺爺噤實佢耳仔~
不過爺爺都話B仔睇得好興奮架~!
只係太大聲,只要噤實佢耳仔就冇事架啦~
真係估吾到原來B仔係驚成咁!
對吾住呀~B仔!
媽媽忽略左你對媽媽所表達ge嘢~
媽媽以後吾會架啦~~!!
嗱~我係塔石廣場咪就係見到呢d烏烏囉~!

美人魚姐姐~你好靚呀!!

回憶:2009年3月22日
平時B仔一見到d狗仔就好興奮架啦~
會係咁嗚嗚聲,係條街度就會係咁指住隻狗,係都要行過去,
係屋企就會飛撲過部電視度,係咁指住部電視,好似要督爛部電視咁~
有一次行八百伴,爸爸見到呢隻玩具狗,就話B仔一定會好鍾意,
係都要我買左佢比B仔,而兩個姨姨都話好得意喎,
我睇完d bb衫之得咪去睇下囉~
咁~其實又真係好得意ge~!!
就係咁,B仔就有左佢第一隻寵物啦~
當時B仔淨係見到個盒咋,就已經係咁錫隻狗啦~!
拆左隻狗仔出嚟之後,佢就即刻又攬又錫啦!!
呢張相就係當時影架啦~
隻狗仔係識陏同識叫架,當時我地開左隻狗仔ge電制之後,
B仔好驚呀!可能佢覺得好奇怪,點解會無端端會陏架??
不過好快B仔就吾驚啦~
我仲覺得如果呢隻係真正狗仔ge話,一定實死冇生呀!!
B仔有陣時仲會當佢牛仔咁騎添呀~!!
B仔大佢咁多,又點騎吖~
咪就係坐住佢囉!真係慘呀~!!

|