今日要出院啦~出面天氣好凍呀!!婆婆同嫲嫲都話不如吾好出院住,話驚凍𡃁我同媽媽喎~ 不過醫院冇床位呀!所以就算比錢都冇得住呀~~所以爸爸今日都冇返工,陪我同媽媽出院嘛~ 係出院前~媽媽終於喺餵奶時間嚟餵我啦!!原來媽媽佢真係痛到去吾到睇我同餵我呀~ 佢今日嚟餵我果陣痛到坐底咗起吾返身呀~ 好彩阿細姨姨佢買咗個水泡比媽媽,等佢坐得舒服啲……