今日姑婆生日呀~姑婆佢請晒我地一家人食飯慶祝呀!! 不過媽媽要返工吾去得呀~ 而爸爸最後因為頭痛都冇去到~ 咁我點算呀~?就梗係跟埋爺爺嫲嫲一齊去啦~!! 今晚我仲見到我果兩個堂哥堂妹,同埋我未見過H表哥㖭~ 點解我會提起佢地三個??因為我地四個都係B囉~!! 嫲嫲同爺爺話喎~我係四個阿B入面最得意,最精靈果個喎~!! 其實呢層吾洗講爺爺嫲嫲講,媽媽都知啦~~ 話時話,佢地三個第時可能就係我H打交對手喇~ 所以我今日要好好咁將佢地H底摸清先得!! 不過可能摸人底實在太累啦~ 所以媽媽今日放工返嚟,我己經瞓左覺覺豬啦~ 媽媽~吾好嘈醒我呀!! 吾通醒目啲會翻瞓啲~??瞓到打橫左~