今日有新梳化坐啦!!媽媽之前買果張新梳化今日終於送嚟啦~ 你地睇下我瞓得幾咁舒服,嘆到”洞”起隻腳㖭呀~! 咁啱又比嫲嫲見到喎~佢即刻影低留番比爸爸媽媽睇呀~! 今日個天仲係落好大雨呀!又行雷又閃電~ 而且啲雷仲行得好勁,好大聲㖭呀~ 不過我一啲都吾驚喎~媽媽話我連雷公咁惡都吾驚, 第時都吾知點算~有排教喎~!! 連續都落左幾日啦~搞到媽媽想帶我出街街都吾得!! 唯有我自己係屋企同條手巾仔玩啦~!! "洞"起隻腳......