|
今日要比賽啊; 6點起左身.收到PING個SMS; 出去左搵佢; 冇車. 搭左天日個嫁`''
去左荼餐聽食野. 食到嘔晒XD ..狂講屎FXXK毛` .. 笑到痴線.因為系家寶既金句;p
番到去; 遲到-0-` 上車...去比賽. 上水個到` 10點幾跑100. 自己友一組-,-' 入左決賽:D
之後11點幾12點又跑200.. 自己跑;( 又入左決賽:D THEN; 番左去訓.. 一起身唸到樣野.
勁唔想跑. 之後問小明佢地可唔可以唔跑. 喊了-口-' 落到去. 都系要跑 -_-
但系大佬丫. 100,200,4x1,,4x4直落丫. 超辛苦!!` 100留力; 7成. 之後 即刻200-_-
唉. 開頭跑得好好. 但冇啦啦FOOT軟晒. 冇晒力. 就仆-,- 之後第2變左第5.
見到自己追過既人追番自己. 個種感覺頂唔順. 一路跑一路喊-,-' DAMN! 之後即刻跑去小明個到狂喊.
喊左好耐-,-!` 喊到4x1. 仲喊緊. 唉. 都ok啦. 系咁嫁啦. 之後又4x4.. 第4棒.SOR! 我真系冇晒力
因為慢慢跑...好辛苦啊. 跑完丫~ 嘔左囉-v- 搭車番學校. 搭車又想嘔... 放左去左不江食野.
系到傾傾傾.. 你宜家話緊我!?` 我錯晒? 系我廢.. ok..你勁晒.我廢. 呢句系你自己講. 記住丫你!
走人; 同盈1齊番屋企. 笑到痴線. 不過.. 番到屋企冇撚啦啦比老母小. 屌. 丫哥又唔撚知做咩. 冇撚啦啦嘈尻住晒.
你自己要整旦糕比你個FD. 你自己唔識整就系到嘈尻住人.你老母系丫.
|