|
今日7點30起身` 整左D野出門口; 落到去. 追唔到嫁車/3\`''
見到翎翎; 佢都遲左. 一齊番` 遲到-,-' 冇左上去之後; 罰企-_-!?`
頭2堂英文; 悶;; 同嚴子俊系到玩lor` -_-' 之後科學; 分組. 悶/3\'''同吳系到笑XD`
之後小息 上左去搵盈佢地. 見到佢地班有個令仔-,-' 之後同琳落左去` ..
比磅拉番上黎; 2堂中文` 訓左~0~ 好舒服.一路聽歌一路訓^__^` 哈哈..
之後數學; 全班小測. 唔識/__\` 一定補測. 算拉`~ 未溫過;都系咁嫁拉` 個個都唔識~
放飯.上左去圖書館~ 系到玩. 哈哈. 咁就玩左勁耐. 比人整腰. -_- 好痛lor` 你個F.1仔;
人文; 教中心文字. 又系到抽問; 呵呵.好彩我識^口^` 嘻嘻...
之後個堂週會` 又悶. 睇書+訓教` 舒服x2` XD` 下個星期溫習週/__\!?` HELP~
有3日唔番學. 死緊~ 搵番丫sir補課` 哼~~ 放左學之後;
留堂; 盈等我. 同林國安系到傾-.- 爽到咩咁~~` 好快就留完` 盈掛住佢條仔/3\ 唔理我.唉~0~
去左不江. 之後番屋企. 好悶/_\ 倒數田徑學界.仲有5日^__^`大家一齊加油!! c0mm3nt`

|