|
今日7點幾起左身. 趕唔切` 落樓見到翎翎` 1齊番. 番到去. 上去早會;
中基` 系到玩老師XD` 成班狂系到唉. 點知-_- 抄野-v-` 超想打佢lor;
中基啊. 抄咩啊抄. 2頁囉仲要` 之後2堂英文. 寫作測驗` 寫到嘔. 勁多野寫-,-
哈.笑囉. 老師比答案我地睇XD` 不過只系10秒` 小息. 落左去. 好悶-_- 琳比左2粒魚旦我食;
放系個口到. 脹晒-v-` 之後2堂數學. 冇食過2粒魚旦-v- 系個口到. 比丫鏜整左出黎.嘔/__\
普話一堂. 悶-_- 又期待落堂` 放飯. 落左去食野.呵` 之後1點幾上左去合唱團-v-
食遲左就比人屌-_-?!` 冇理. 佢叫我放左合唱團搵佢. 搵左~ 佢唔撚理人囉咩料` 唔鋸`
之後2堂人文. 上得都幾開心下-v-` 上得好快XD 哈哈. 放左之後. 田徑;
等人.換3` 羅寶又話比條褲我/__\ 點知佢洗左囉.超無奈` 算~0~ 腰痛;( 咩都冇得做/_\
入去蹅車. 唉... sad` 6點幾完. 講左幾句. 走人; 同盈番屋企. 一落車.
佢見佢個fd` 咁岩佢個FD又同個FD番屋企. 之後盈見到叫佢個fd; 之後傾左2句;
盈個fd旁邊個fd叫我-__-' 喂~ 我囧左. 以為邊個叫我-_- 點知系我個fd-_- 哈哈. 勁爽囉
我同番盈講個時我地系到狂笑. 一啊行番屋企. 一路狂笑. 又講左勁多野. 哈哈.. 笑到我肚痛';(
c0mm3nt``

|