|
今日好D攰-v-` 一起身又訓番~ 落樓見到翎翎` 之後一齊番`
番到去. 好攰好攰/_\ 冇心情講野. 今日王sir唔見左既`!?` 上番去之後; 唔記得左做過咩.
頭2堂人專.悶T**T 之後普話. 好悶. 狂唸.幾時落堂..幾時落堂`
小息. 落左去搵佢地...我一定會打死你^__^` 之後2堂中文.
又同家寶SMS` 悶爆. 唐世豪掉左我個[[ ? <-- 手機個個 ]]落街囉咩料`
之後數學. 同嚴子俊系到玩. 我聽唔明丫SIR講咩-_- 你UP乜啊; 冇人明lor`
放飯. 英英同我落左去買野食. 比Lettuce Lai 藍住左-_- 咩料` 走左又見到佢; 藍多次-_-+
英英. 真唔好意思.. 系你面前咁-v-` 合唱團. 坐左個好位;p` 唱校歌-v-?!` 要錄喎~~
之後老師走左. 有人帶. 放得XD 英文堂. 同鏜系到玩. 笑到咩咁` 整佢隻鞋出黎. 呵.報仇了`
你上次整我整得咁開心丫啦. 你真系未死過喎` 哼` 我就唔信你第一次比人咁整. KAI的;
為左唔比佢整番. 我出左去搵老師; 借D2問左D野; 屌系` 冇撚啦啦比人串-_-? 尻嫁你;; 車. 大人幫我;
系你死姐` ON尻仔` ~ 放左之後同吳去左天shui ok` 之後番左屋企. 同盈傾傾下計`
哥ADD我; 哥` 幫我報仇啊! 我真系好憎佢` c0mm3nt plz ^__^ c0mm3nt plz`

|