|
今日早左起身啦XD` 自己番學的說. 買唔到飛-_-; 唔買啦. 好煩.`
同丫哥一齊出. 番到去天秀見到翎.一齊番. 番到去集隊了呵`
'班長'` 之後上番去. 頭2堂英文. 聆聽大測-v- 都唔知佢講乜=]`
之後P.E 上左禮堂羽毛球考試. 同聰仔狂系到揮手-v- 佢系地下我地禮堂.
見到佢地熱身個時真系笑死. 同吳系到傾計. 傾出心事/__\`
小息. 落左去. 食野. 上番黎. 打羽毛球` 之後2堂科學`哈. 分組..系到串丫sir
8個串1個. 真系慘D既` 哈. 食飯. 同巾落左去. 閃避球.. 第一場-v- WIN.
第2堂.WIN. 不過比人打中左隻耳. 好痛;( 我耳仔系最敏感嫁. 唉. 即紅` 上番去之後`
人文. 小測~0~ 好簡單-v- 不過要30分. 落力啦. 落到訓左-v- 冇啦啦地震.震左2秒.
嚇死. 丫sir講左句. [[我知我唔會死;所以我好冷靜咁教書]]. 超正. 放學.
自己番. 番屋企. 好悶-v- 又唸埋d唔等洗既野. 總之陪盈去攞野啦/__\
c0mm3nt plz` c0mz plz`
c0mm3nt plz` c0mz plz`
c0mm3nt plz` c0mz plz`
c0mm3nt plz` c0mz plz`
c0mm3nt plz` c0mz plz`
c0mm3nt plz` c0mz plz`
|