happy_ka
暱稱: Yvonne.kavii
好友名單
 
   
-v-學界day1`咁系好彩定唔好彩!?`
 
 

今日學界第1日嚕` 等左呢日好耐嫁啦` 今朝一起身. 我都覺得有D唔對路嫁啦

又暈又頭痛; 原本約左___一齊番`但都要推左去啦; 起身換3` 暈. 搵個探熱氣又搵唔到`

唔想比丫媽知; 冇講到出黎; 佢去左W.S就狂系到搵` 搵到. 一量~ 發燒~ 38.4度啊`

都唔系好高姐` 但我好辛苦的說;飲左勁多水; 唸住去個W.C整頭髮; 一入去就嘔晒D野出黎啦;

嘔完之後ok舒服既; 之後又頭暈番. 死得啦` 今日學界啊!! 自己行番去運動場~ 一路行一路想嘔咁;

但我唔想系條街到嘔囉. 超樣衰/3\ 引到去運動場. 熱身. 跑2個圈. 都系咁唔舒服~

唔理. 祈禱個時.PING狂笑-_-?!` 上番去看台之後; 盈同左我去買藥` 買左番黎; 軟晒;

唔可以食藥住; 10點幾要跑200~ 今次學界跑乙組. 有D驚. 小組跑左個第2出黎~ 乙組b0.

都系咁啦~~ 之後上番去. 好暈. 又想嘔. 冇好過` 之後訓覺. 點幾丫琳叫左我起身` 4x4啊跑;

未跑之前; 聽到自己入唔到決賽; 喊左出黎. 唉~ 好sad lor`之後4x4.第1棒好細啊個場:$

唔理D人廢定我地勁; 我hea跑都追到2個. 有D開心XD!!` 時間入到決賽; 初賽第1 ^__^!!`

之後開會; 聽聽下我又開始病lu;` 第1; 頭痛到好次就爆咁.. 第2` EYE訓. 無晒意識~第3`冷到死.. ~0~

走左之後; 去左銀座; 同佢地食野. 羅寶發神經XD 笑到PK`

聽日要番學啊~ 唉. 可能唔番;;` 星期三,四又系學界既日子啦` 加油啊..唔可以比自己病/3\

叫人唔好病但自己病左囉咩料; 唉` 番去個時見到巾巾佢地~ 傾左1陣. 走人~

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ]