happy_ka
暱稱: Yvonne.kavii
好友名單
 
   
同我拉出去斬`
 
 

今日冇遲到^__^ 好開心..XD 不過今日考試lu`

今日考ENGreading; 無奈地呆了呆.. 話說我覺得好難.. 真系好難..

頭個幾頁真系唔知佢UP乜;我自己都唔知自己寫 左D咩上去; 份卷做1粒鐘`

我做到最後5mins; k.o..不過都系唔知自己寫乜^__^`

小息. 搵人; 好冷*v* 希借左條頸巾比我; 冇乜點改變XD` 都系呢個溫度;

之後湘同我講左D野 *v*' 排隊; 上番去; 考中作` 簡單~0~ 作文..

作左542字~ 呵呵. 唔知自己幾多分呢*v*` um;; 呢2個未試都系同一個老師監考;

我考到笑 :) 佢收卷系搶你份卷囉.. 仲要跑去搶` 哈哈xd`

放左學. 同盈系到等琳; 做走左之後去左盈屋企; 之後去左不江; kai子;

有野唔搵我; 比我開煙啊大小姐! 

聽日考ENGwriting; 今日溫下書先:p 10點05放.ya   -v-v` 

番到屋企同人傾MSN;; 一個傾到發火; 一個傾到狂笑.. 我可以比咩情緒-,-?

情緒化. 好想分手/口\ c0mm3nt` 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ]