happy_ka
暱稱: Yvonne.kavii
好友名單
 
   
[#.來自我幸福的主旋律-,-
 
 

琴日丫盈又話打比我叫我起身.. 唉; 點知... 冇心乾嚕`;;

7點30起左身; 7點10出左去; 一路同家寶SMS...囧左; 今日我要慢慢行;

行行下; 發現我條腰又開始痛啦;( 唉. 真的只好慢慢行; 行行下見到希; 一齊番:)

番到去; 有點沒心情; 點解要系今日講田徑學界D野.. 唉`. 上番去;

頭1堂中基.. 攞左D糖~0~ 比他的:) 2堂英文; 訓.. 時間過得咁慢 ;(

小息. 上去唸住搵佢; 點知佢去左圖書館..唔想上. 同盈系到玩` 比樂整頸囉sosad`:(

落番去; 2堂數.. 好留心 ^__^ 不過留留下心..訓左XD` 算la. 原諒自己; 都系最後10mins先訓:)

中文; 狂系到射馬子.. 林國安!?` 你死緊. 唔好比我番學見到你.. haha :)

食飯. 食食下嘔-,-' damn.. 我都冇病 :( 之後食食下唔食; 落左去.

 見到琳; 之後又比F.1個2個拉住走黎走去 -,-  

完左之後人文 :) 留心 ^__^ 因為我愛人文xp.. 鞏固..王傑上左黎; 系到罵我地班咁多糖只-,-

放左學. 羅寶拉我去許留山; 落左去等` 之後又上左去搵佢` ..補課-,-

攞本書狂寫字比佢地睇. 同羅寶系到玩.. 玩到笑晒 :)  哈哈.

我地走先; 佢地放左打比我` 見到琳`1齊lor;上左羅寶屋企. 再次笑死 xp

去左許留山食野. call左佢地勁耐都冇黎` 同寶作左句野 -,- [YES'' I AM KAI.. YA`]

5點幾6點. 寶走. 我跟住佢走; sor啊;; 陪唔到你.. 聽日再陪你吧:) 謝你的信息.. ;p

c0mm3nt plz`

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ]