happy_ka
暱稱: Yvonne.kavii
好友名單
 
   
我恨我自己;為何不懂解決問題(?)
 
 

今日嚴遲. 落左去坐. 系到笑-,- 之後小息出左去.

上番堂. 普話口試. -,- 無知既我當然唔知要考咩`

之後科學. 上左去511.. 坐丫sir個到.. 照SMS.. 哈.-,-'

之後maths. 玩-,-? 無聊.. 食飯. 冇野食.落左去又再上去; 解決問題;唉. 同冼家餿系到傾計.

佢話我咁講呢D野好成熟喎-,-' 哦~

之後2堂英文. 無聊; 訓` 放左學. 留堂 -,-'

落番去搵佢地.. 唉. 你地2兄弟. 其實我都中意. 可能因為我既問題.

亦可能我花心.. 因為. 我之前試過1D野. 所以......冇人會了解到我既心情;

感情呢D野唔可以控制既. 呢D野會影響你地感情? 你地都可以控制好你地既感情嫁..

中意就中意.. 唔中意就唔中意... 因為佢對我講既個番說話.

我可以更確定我最中意既系佢... 所以... 不如你放開我.? 你一定會搵到個比我更好既女仔..

我唔想你傷心. 全因為我愛過你.. 唉. 今日. 喊左好多次...

可唔可以比個答案我... 我唔想再搞到D關系咁復習.. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ]